Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Rebranding: Headvertising va gestiona contul de creatie al Unicredit Tiriac Bank

Rebranding: Headvertising va gestiona contul de creatie al Unicredit Tiriac Bank

Agentia de creatie independenta autohtona Headvertising va oferi servicii de creatie si strategie noului grup bancar UniCredit Tiriac Bank, rezultat in urma fuziunii Unicredit Romania si HVB-Tiriac, in urma unei licitatii castigate pe 2 martie, la care au participat sapte agentii.

Brief-ul pentru licitatie (cerintele clientului - n.red.) a fost trimis celor sapte agentii invitate la pitchul desfasurat pe 9 februarie, iar prezentarile s-au derulat pe o perioada de trei zile, 21-23 februarie, potrivit unui comunicat transmis marti de agentia Headvertising.

Licitatia a fost organizata de HVB Tiriac Bank si UniCredit Romania, care in urma fuziunii se vor numi UniCredit Tiriac Bank. Numele noii banci va intra in vigoare de la 1 iunie a.c.

Contul de media (planificare si achizitie de spatiu publicitar) al UniCredit Tiriac Bank va fi gestionat de agentia Mediacom Romania, parte din grupul mondial de publicitate WPP, potrivit reprezentantilor agentiei. Mediacom este agentia de media partenera cu care grupul Unicredit lucreaza pe plan regional.

Anterior acestei fuziuni, bugetul de media al Unicredit a fost gestionat de agentia Brand Connection, parte din operatiunile grupului Lowe&Partners Romania (afiliata la Interpublic), iar serviciile de creatie erau asigurate de agentia de publicitate autohtona Friends Advertising.

Grupul HVB Tiriac lucra, pentru partea de creatie, cu Headvertising, din 2006.

Headvertising este o agentie de creatie infiintata in 1992. Printre clientii majori pentru care lucreaza se numara Romtelecom (Dolce), Interbrew (Noroc, Stella Artois), Red Bull si DaimlerChrysler.

UniCredit Group este prezent in Romania prin UniCredit Romania si HVB Tiriac Bank. Fuziunea celor doua banci a creat un jucator cu active totale nete de 3,3 miliarde euro, 132 de sucursale si 600.000 de clienti. Structura actionariatului bancii rezultate in urma fuziunii va fi compusa din Bank Austria Creditanstalt (BA-CA), cu 44,88% din actiuni, UniCredito Italiano, cu 10,219%, Redrum - 20,17% si Vesanio, cu 20,22% din capital. Restul actionarilor vor detine fiecare participatii de sub 1%.

UniCredit Group este unul dintre cele mai mari grupuri bancare din Europa, fiind prezent in 20 de piete bancare prin intermediul a 7.000 de sucursale care deservesc 35 de milioane de clienti. In cadrul grupului, BA-CA este responsabila de activitatile bancare din Europa Centrala si de Est.

Bloombiz
(Sursa: NewsIn)

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1624 ori