“O sa ne mentinem ritmul de investitii de anul trecut, pentru ca avem doua proiecte mari de continuat in acest an, care presupun investitii considerabile, este vorba despre Palas Iasi si extinderea mall-ului din Timisoara, ambele incepute de anul trecut”, a declarat pentru Business Standard Iulian Dascalu.
Potrivit acestuia, Iulius Group nu se confrunta cu probleme financiare, deoarece sursele de finantare necesare pentru continuarea celor doua proiecte sunt asigurate. Dezvoltatorul iesean are deschise linii de creditare la banca germana Eurohypo si la UniCredit Tiriac Bank.
“Nu avem probleme cu banii, deoarece aceste proiecte sunt finantate integral de la mai multe banci si primim periodic transe din aceste credite. Pana acum bancile au fost serioase cu noi si nu dau semne de oboseala, in ciuda crizei”, a mentionat omul de afaceri. Compania a obtinut anul trecut refinantarea unui credit de la Eurohypo, acesta fiind extins cu 67 mil. euro, la 242 mil. euro. Pentru extinderea mall-ului din Timisoara a fost rezervata suma de 45 mil. euro. Tot
Unele dintre companiile care dispun de lichiditati au adoptat o noua strategie, de preluare a concurentilor cu probleme financiare. Iulian Dascalu nu intentioneaza o astfel de mutare pe piata. “Deocamdata nu ne uitam la dezvoltatori cu probleme, nu cautam sa preluam alte proiecte, deoarece avem de lucru pe doi ani. In ceea ce priveste achizitia de terenuri, suntem interesati numai in cazul unor oportunitati. ”, a subliniat proprietarul Iulius Group.
Strategia adoptata de grupul iesean in atragerea chiriasilor si in mentinerea acestora sunt chiriile moderate. “Nu avem probleme cu atragerea chiriasilor si nici cu mentinerea lor, deoarece nu practicam chirii speculative. Media chiriilor in centrele noastre e realista, raportat la trafic si numar de vizitatori”, a conchis Dascalu. El se asteapta ca, din a doua parte a acestui an, piata sa dea semne de revenire. Omul de afaceri iesean Iulian Dascalu are in portofoliul Iulius Group patru mall-uri, cea mai mare suprafata comerciala construita la nivel national, atingand dupa inaugurarea Iulius Mall Suceava 346.000 mp, dublu fata de urmatorul clasat, turcii de la Anchor, ce detin doar 172.000 mp.
sursa: Bloombiz