Twitter testeaza un serviciu de publicitate tinand cont de publicul tinta

Joi, 04 Iulie 2013, ora 15:24
1394 citiri
Twitter testeaza un serviciu de publicitate tinand cont de publicul tinta

Reteaua de socializare Twitter va incepe testarea, in SUA, a unui nou serviciu care permite publicitarilor sa-si gaseasca mai eficient publicul tinta pentru reclamele lor.

"Utilizatorii nu vor vedea mai multe reclame pe Twitter, ci le vor vedea pe cele mai bune", vizand "marci sau activitati pentru care userii au aratat interes", se arata intr-un mesaj de pe blogul lui Kevin Weil, director de marketing Twitter, potrivit AFP.

Noul serviciu va permite, de exemplu, magazinelor sa-si trimita reclamele doar utilizatorilor Twitter care si-au facut cumparaturile la ele sau le-au vizitat site-urile. Serviciul va folosi doar datele colectate de aceste magazine (e-mail, IP-ul) pe care le va compara cu datele utilizatorilor Twitter.

"Nu oferim nicio informatie suplimentara advertiserilor", spune Weil.

Utilizatorii Twitter care doresc insa sa blocheze noul serviciu o pot face dezactivand casuta "Promoted content" (continut promotional) din parametrii contului lor.

#publicitate Twitter, #lansare serviciu publicitate Twitter, #public tinta Twitter , #stiri Twitter