Joi, 13 Ianuarie 2011, ora 15:15
2242 citiri
Vrei sa fii cunoscut in mediul online? Nu mai este suficient sa ai un site de calitate sau sa fii prezent pe retelele sociale. Noile norme in online branding cer mai multa interactiune si mai putina prezentare. Expertii de la Inc.com iti prezinta noile reguli care iti pot creste brand awareness-ul in mediul online.
Interactioneaza mai mult
Retelele sociale mizeaza pe
conversatie si construirea de relatii intre useri.
O pagina de
Facebook sau un cont pe
Twitter nu-ti garanteaza succesul daca nu participi la conversatie, nu postezi si nu raspunzi la toate mesajele primite de la clienti.
Pentru a castiga atentia presei, trimite informatii targetate.
Participa la conferinte si seminarii din domeniul tau, astfel vei gasi noi oportunitati de creare a retelei.
Cu cat devii mai familiar intr-un anumit domeniu, tot mai multi oameni vor apela la tine pentru a le impartasi din experienta traita.
Fii persistent in cautarea niselor si targetarea lor Intotdeauna trebuie sa-ti scoti in evidenta compania.
Pe o piata in continua schimbare trebuie sa stii sa fii creativ in abordarea businessului.
Este important sa ai o pagina "Despre noi" bine construitaAceasta pagina este prima accesata de catre clientii dornici sa afle cat mai multe informatii despre companie si despre serviciile pe care le oferi.
Folosind cateva tactici simple vei face ca pagina "Despre noi"sa fie mult mai usor de parcurs de catre clienti.
Nu scrie foarte mult text, mai degraba axeaza-te pe conectarea cu vizitatorii site-ului.
Nu renunta la retelele sociale Nu numai ca vei fi cunoscut, dar vei castiga trafic pentru site-ul tau.
Adauga butoane de Like (Facebook), lasa o sectiune pentru blogging, utilizeaza procedeele de SEO si construieste site-ul folosind link-uri pentru incepatori.
Monitorizeaza reputatia brandului
Monitorizarea retelelor sociale este un „must-have”.
Facebook,
Twitter, si Yelp au devenit componente esentiale ale strategiilor de marketing folosite de tot mai multe companii in mediul online.
O intrebare sau o reclamatie care nu a primit raspuns pe oricare din retelele sociale poate afecta imaginea companiei tale sau poate speria potentialii clienti.
Google Alerts permite utilizatorilor sa selecteze cuvinte cheie pentru a urmari si pentru a primi actualizari prin e-mail ori de cate ori acestea apar pe
Web.
Alte servicii, cum ar fi
Social Mention si
HootSuite, cauta comentarii relevante in profilurile de Twitter, Facebook sau MySpace.
Unele dintre aceste servicii, inclusiv
Radian6 si
Viralheat, detecteaza daca un mesaj are o tenta pozitiva sau negativa, astfel incat companiile pot determina cu usurinta mesajele carora trebuie sa le acorde o atentie sporita.
Prezinta-ti munca Pentru a-ti construi o imagine de succes nu ezita sa postezi testimoniale primite din partea clientilor existenti sau sa incluzi lista de companii cu care te afli in parteneriat.
Posteaza informatii despre istoricul companiei, premiile si recunoasterile primite de-a lungul timpului si planurile de viitor.
Americanca Janna, stabilită de mai bine de cinci ani în România, a captat atenția pe TikTok prin demontarea stereotipurilor comune despre țara noastră. Clipul ei este viral acum cu peste...
Specialiștii în securitate informatică de la Bitdefender au identificat patru vulnerabilități majore în sistemele de operare LG WebOS, versiunile 4 până la 7, care echipează televizoarele...