Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Turistii romani sunt interesati de calitatea produselor, siguranta calatoriei si de noi destinatii

Turistii romani sunt interesati de calitatea produselor, siguranta calatoriei si de noi destinatii


Romanii au fost interesati, la Targul de Turism al Romaniei, de calitatea produselor turistice, siguranta calatoriei, destinatii noi si oferte turistice premium, se arata intr-un comunicat al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism din Romania (ANAT).

Destinatiile interne cele mai solicitate pentru primavara si vara acestui an au fost, conform ANAT, litoralul romanesc - Mamaia aflandu-se in topul preferintelor, statiunile montane si de agroturism, Delta Dunarii, pachetele balneare de refacere si tratament, in timp ce destinatiile externe cele mai cerute au ramas cele din anii anteriori - Grecia, Bulgaria, Turcia si Spania.

Interesul pentru destinatii exotice si apetitul sporit pentru calitate si confort este un alt trend consolidat, iar circuitele de lux si ofertele premium in destinatii exotice, Thailanda, Malaezia, Singapore, Kenya - sejur cu safari, Republica Dominicana, Insulele Seychelles sunt doar cateva dintre posibilitatile pentru care au optat vizitatorii aflati la targ.

ANAT apreciaza ca si croazierele sunt in atentia turistilor de cand produsul a devenit mai accesibil, romanii preferand Mediterana, Caraibele, Scandinavia si Tarile Baltice.

"Targurile de turism si calatorii sunt inca cele mai importante evenimente din turismul romanesc. Incepand cu anul 2014, ANAT a insistat pe organizarea de targuri de turism si calatorii in intreaga tara, fiind organizatori ai unor asemenea manifestari in principalele orase din Romania, conform unui calendar al targurilor stabilit inca din vara anului 2013. La TTR, membrii nostri au ocupat o suprafata de peste 9.000 mp, cu 1.000 mp mai mult decat la editia precedenta, standurile au fost spectaculoase, ofertele extrem de diversificate, asa incat am avut ocazia sa luam parte la un eveniment de tinuta, de nivel cu adevarat european", a spus Lucia Morariu, presedinte ANAT.

Consumatorii de calatorii au fost interesati nu numai de reducerile de sezon sau facilitatile oferite cu ocazia targului, dar si de facilitati precum ,,plata in rate fara dobanda', 'zile gratuite de vacanta', asigurari medicale, storno, transferuri sau excursii la destinatie oferite bonus.

"Aceste oferte au atras in mod deosebit atentia vizitatorilor pe fondul maturizarii pietei de calatorii in Romania, piata care se orienteaza din ce in ce mai mult spre calitate, nu spre cantitate", a mai precizat Lucia Morariu.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Agerpres
Articol citit de 1235 ori