Ministerul Turismului a publicat anuntul de licitatie pentru Brandul de Turism al Romaniei

Luni, 23 Martie 2009, ora 17:28
2543 citiri
Ministerul Turismului a publicat anuntul de licitatie pentru Brandul de Turism al Romaniei

Ministerul Turismului a initiat procedura de achizitie publica a serviciilor de realizare a Brandului de Turism al Romaniei, contractul urmand a fi adjudecat printr-o licitatie internationala, potrivit unui comunicat emis, luni, de institutie.

Potrivit acestuia, suma maxima alocata prezentului proiectul este de doua milioane de euro, bani alocati Romaniei in acest scop de catre Uniunea Europeana.

In vederea realizarii Brandului de Turism al Romaniei, va fi contractat un pachet de servicii care consta in elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a tarii noastre pe pietele sursa de turism, determinarea avantajelor competitive ale Romaniei comparativ cu alte destinatii, identificarea celei mai bune pozitionari a Romaniei ca destinatie turistica, conceptualizare, creatie si design.

In ceea ce priveste procesul de selectie, acesta se va desfasura in doua etape. Prima etapa este eliminatorie si se refera la capacitatea financiar-economica si la cea tehnic-profesionala a consultantilor inscrisi in competitie. Este obligatoriu ca aplicantii sa fi avut o cifra de afaceri medie in ultimii trei ani de cel putin doua milioane de euro, dar si ca acestia sa fi gestionat un proiect de branding similar, a carui valoare este egala sau mai mare decat 30% din valoarea proiectului curent, sau doua proiecte de branding similare cu valoare insumata egala sau mai mare cu 50% din valoarea acestui proiect.

Daca aplicantii indeplinesc aceste conditii, urmeaza evaluarea tehnico-profesionala a echipei de realizare a proiectului, in conformitate cu metodologia descrisa in caietul de sarcini. Primii cinci participanti, in ordinea punctajului obtinut la evaluarea tehnico-profesionala, intra in etapa a doua de selectie, castigatoare urmand a fi desemnata oferta cu pretul cel mai mic. Serviciile cerute prin procedura de achizitii publice vor fi realizate etapizat, pana in luna septembrie a acestui an.

Dupa finalizarea brandului, ministrul de resort va implementa strategia de comunicare a Brandului de Turism al Romaniei, avand la dispozitie, din aceleasi fonduri europene, alte 73 milioane de euro. Pentru implementare va fi organizata o noua licitatie.

Dezvoltarea unui Brand de Turism National are drept scop diferentierea si evidentierea turismului romanesc intre competitorii din zona, in vederea cresterii atractivitatii tarii noastre ca destinatie turistica in randul potentialilor turisti straini. 

 

Top 4 cele mai frumoase locații turistice din România, conform unei analize realizate de Sun Leader SRL. Restaurante, terase, spații evenimente
Top 4 cele mai frumoase locații turistice din România, conform unei analize realizate de Sun Leader SRL. Restaurante, terase, spații evenimente
România, o țară bogată în frumusețe naturală și istorie, este adesea descrisă ca un adevărat colț de rai pe pământ. Cu o varietate impresionantă de peisaje, de la munte până la...
Când este momentul potrivit pentru a refinanța creditul tău
Când este momentul potrivit pentru a refinanța creditul tău
Ești în căutarea unei modalități mai eficiente de a-ți gestiona datoriile financiare? Ai luat în considerare vreodată refinanțarea creditului tău? În acest articol, te vom ghida prin...
#brand turism, # romania, # imagine, # destinatii , #Turism in Romania