Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a organizat miercuri, la Madrid, un eveniment de prezentare a brandului national de turism, la care au participat tour-operatori, agentii de turism si jurnalisti din capitala Spaniei, potrivit unui comunicat emis miercuri de minister si preluat de NewsIn.
"Evenimentul le-a permis participantilor, pe de o parte, sa se familiarizeze cu principalele elemente ale brandului de turism al Romaniei (atributele si produsele de baza ale brandului, publicul tinta si profilul acestuia, mesajul si identitatea vizuala aferente), iar, pe de alta parte, sa cunoasca initiativele MDRT in domeniul investitiilor in infrastructura turistica", se arata in comunicatul MDRT.Actiunea face parte din seria de evenimente derulate in vederea promovarii Romaniei ca destinatie turistica, pe pietele externe, in contextul in care Spania reprezinta o piata atractiva pentru Romania, produsele turistice romanesti cele mai cautate de spanioli fiind turismul cultural, eco-turismul si turismul de tip city-break - care se regasesc, de altfel, printre cele sase produse care au stat la baza construirii brandului national de turism, potrivit reprezentantilor ministerului.