Agentia de Stat pentru Turism (AST) din Bulgaria a lansat campania nationala in scopul promovarii turismului intern, prin difuzarea unor clipuri publicitare la cele mai importante posturi TV, in care se pariaza pe turismul cultural, istoric si frumusetilor naturii, anunta sofiaecho.
De asemenea, in campanie se accentueaza faptul ca sezonul in Bulgaria se extinde si in luna septembrie. Spoturile video vor fi difuzate pe cele mai importante posturi TV din tara, vor avea 30 de secunde si se vor axa pe litoralul Marii Negre.
Potrivit AST, in acest an, turistii bulgari au reprezentat cea mai mare pondere in numarul total al turistilor de pe litoralul bulgaresc.
In Romania, campania de promovare a turismului intern a fost marcata de un scandal, dupa ce Departamentul de Control al Guvernului (DCG) a efectuat, in iunie, la Ministerul pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale (MIMMCTPL), cercetari cu privire la modul in care a fost fundamentata si organizata procedura de achizitie, incheierea si derularea contractului cu societatea SM Art Advertising SRL, desemnata sa realizeze clipurile publicitare de promovare a Romaniei.
<b>Bloombiz</b>
(Sursa: <a href=http://www.newsin.ro/ target=_blank>NewsIn</a>)
<b>Bloombiz.ro Newsletter </b>
Aboneaza-te la <a href=http://newsletter.vodanet.ro/gateway/?a=YT1CbG9vbWJpel8xMiZiW109aW5mb2Jsb29tYml6XzE4 target=_blank>newsletter-ul infoBloombiz</a> ca sa primesti in fiecare dimineata, prin e-mail, ultimele informatii legate de companii, afaceri, economie, piata imobiliara, plasamente financiare, cariere si lifestyle.