Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) aloca 6,94 milioane lei, fara TVA, pentru servicii de difuzare a unor spoturi publicitare pe canale TV si pe posturi radio nationale in perioada 1 aprilie - 1 decembrie 2011, privind promovarea programului "Explorati Gradina Carpatilor", informeaza NewsIn.
Principalele modalitati de finantare si plata sunt reprezentate de "proiecte cu finantare din fonduri externe nerambursabile, programe din Fondul European de Dezvoltare", potrivit unui anunt de participare publicat pe site-ul guvernamental de licitatii publice.
Contractul ar urma sa aiba ca durata perioada 1 aprilie - 1 decembrie 2011, iar termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 14 februarie 2011, ora 10:00.
"Obiectivul campaniei este promovarea programului Explorati Gradina Carpatilor", astfel incat un numar tot mai mare de romani sa-si petreaca vacanta in tara.
Publicul tinta este reprezentat de turistii potentiali cu varste cuprinse intre 18-65 de ani, din mediul urban, cu venituri medii si cel putin studii medii", se mentioneaza in caietul de sarcini.
Potrivit anuntului, companiile ofertante trebuie sa faca dovada ca media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani este egala sau mai mare de 3,2 milioane lei sau echivalentul acestei sume in euro.
De asemenea, se solicita experienta similara pentru contracte incheiate prin prezentarea unei liste a principalelor prestari de servicii similare, efectuate in ultimii trei ani, si prezentarea unui contract de servicii anterior de cel putin 600.000 euro, echivalent a aproximativ 2,58 milioane lei sau prezentarea a maximum trei contracte anterioare a caror suma cumulata sa fie de cel putin un milion de euro (aproximativ 4,3 milioane lei.
Totodata, se solicita date referitoare la experienta membrilor echipei in activitati similare si experienta generala a companiei in activitati similare, precum si cel putin o recomandare din partea unor institutii care au derulat campanii publicitare.