MDRT, 4 mil. euro pentru promovarea brandului turistic pe canale TV internationale

Marti, 01 Februarie 2011, ora 12:08
1321 citiri
MDRT, 4 mil. euro pentru promovarea brandului turistic pe canale TV internationale

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a anuntat marti, prin intermediul unui comunicat, lansarea procedurii de achizitie de publicitate pe canale internationale de televiziune, cu un buget maxim de 4.000.000 euro, fara TVA, realteaza NewsIn.

Actiunea este cofinantata in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa 5, operatiunea "Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national".

"Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic national pe canalele internationale de televiziune, in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, a cresterii gradului de cunoastere a tarii pe plan international si a cresterii numarului de turisti proveniti in special de pe principalele piete prioritare identificate in Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului National 2007 - 2026", se arata in comunicat.

Astfel, vor fi difuzate spoturi de 30 secunde si de 20 de secunde in proportie egala (50 % spoturi de 30 de secunde si 50 % spoturi de 20 de secunde).

Ofertantul va asigura distributia echilibrata a spoturilor pe durata unei campanii de 12 luni, iar numarul difuzarilor va fi distribuit in mod egal pe zile.

MDRT doreste ca cel putin 60% din spoturile difuzate pe fiecare din cele trei posturi sa fie difuzate la ore de maxima audienta corespunzatoare fiecarei regiuni geografice acoperite de fiecare dintre acestea.

Posturile de televiziune vizate sunt primele trei posturi de televiziune internationale in functie de audienta in randul persoanelor care calatoresc (in interes de afaceri si de placere, minim 6 calatorii pe an) conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.

Criteriul de atribuire a contractului este oferta cea mai avatajoasa din punct de vedere economic in conditiile celui mai mic cost pe punctul de audienta, conform media planului oferit.

Durata contractului este de 12 luni de la data atribuirii acestuia. 

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

România, pe ultimele locuri din Europa la achiziționarea cărților online. Cât de mult se cumpără ebook-uri și volume tipărite de pe internet
România, pe ultimele locuri din Europa la achiziționarea cărților online. Cât de mult se cumpără ebook-uri și volume tipărite de pe internet
În 2023, la nivelul Uniunii Europene, 13,4% din rezidenţi au cumpărat online cărţi, reviste sau ziare tipărite şi doar 7,2% din rezidenţii UE au făcut achiziţii online de cărţi...
Cursa europeană de reducere a dobânzilor de referință. Când se vor ieftini împrumuturile în Europa și în România
Cursa europeană de reducere a dobânzilor de referință. Când se vor ieftini împrumuturile în Europa și în România
Oficialii Băncii Centrale Europene au declarat că sunt şanse foarte mari ca prima scădere a dobânzilor de referință europene în ultimii ani să aibă loc în urma ședinței din iunie....
#brandul turistic national, # mdrt, # publicitate tv turism , #Stiri Turism