Sub sloganul A"Consuma ce-ti place!A", Satiricon ii invita pe cititori sa-si ia A"Concentratul de culturaA" din paginile revistelor sale.Satiricon lanseaza un proiect ambitios menit sa duca la cresterea tirajelor si atractivitatii subiectelor din publicatiile trustului, se arata intr-un comunicat al trustului. Proiectul vizeaza toate publicatiile Satiricon, respectiv Dilema veche, Romania literara, Aspirina, proaspat lansata Dilemateca si Plai cu boi A- publicatie ce va fi relansata la finalul lunii septembrie a acestui an.
Campania, intitulata A"Concentratul de culturaA" se va derula in perioada 21 august A- 3 noiembrie 2006, este realizata in colaborare cu agentia de publicitate Odyssey Communication si este cea mai mare campanie de presa de cultura realizata vreodata in Romania.
Figurile emblematice ale publicatiilor din portofoliul Satiricon, Mircea Dinescu, maestrul in satira cu sare si piper, Andrei Plesu, o somitate in lumea intelectelor gurmande si Nicolae Manolescu, emerit degustator al literelor scrise si citite cu nesat au pregatit publicului bucate alese, pe care va asteapta sa le savurati pe indelete si chiar sa taifasuiti cu ei prin scrisori si creatii personale pe care cu drag le asteapta pe adresele redactiilor.
Sloganul A"Consuma ce-ti place!A" indeamna participantii la aceasta campanie sa se aboneze la una sau mai multe publicatii ale trustului si sa castige prin tragere la sorti premii consistente, cum ar fi o masina Volvo S40, CD-uri audiobook, valize cu carti si multe alte premii.
Trustul de presa Satiricon a realizat si in luna iunie o campanie de promovare a publicatiilor Dilema veche si Dilemateca, premiul fiind o excursie pentru doua persoane la Targul de carte de la Frankfurt din octombrie 2006.
Bloombiz