Dragos Anastasiu, Eurolines: Mereu avem noi proiecte in plan

Vineri, 02 Mai 2014, ora 00:00
3739 citiri
Dragos Anastasiu, Eurolines: Mereu avem noi proiecte in plan

Dragos Anastasiu, unul dintre cei mai puternici oameni de afaceri, pregateste lansarea celui mai complex site de turism din Romania. Acesta este doar unul dintre planurile sale de business de anul acesta.

Fiecare obiectiv pe care si l-a propus pana acum s-a realizat, iar urmatorul vizeaza o crestere spectaculoasa a afacerilor sale.

Desi le indeplineste visele romanilor pentru cele mai frumoase vacante, omul de afaceri nu are foarte mult timp liber sau planuri mari pentru aceste zile de vacanta.

Iti recomanda, insa, un complex de 5 stele in Halkidiki "in care serviciile sunt punctul de atractie si nu luxul proprietatii", spune acesta, intr-un interviu acordat Business24.

Cum a fost 2013, din punct de vedere al afacerilor Eurolines Romania? Dar primele luni din anul 2014?

A fost un an foarte bun cu cresteri totale de peste 30 % in toate domeniile de activitate. Trendul continua, cresterile fiind de circa 43% in ceea ce priveste vanzarile, per total. Estimam ca 50% din rezervarile de vara s-au facut deja pe Early Booking.

Cum estimati ca vor evolua afacerile companiei in 2014?

Ne-am fixat ca obiectiv crestere de vanzari de 19%, dar credem ca vom termina 2014 cu o crestere de peste 20%.

Ce asteptari aveti de la autoritati pentru sustinerea mediului de afaceri in acest an?

In primul rand, sa nu incurce mediul de afaceri. Apoi, ideea de baza este simplificarea si debirocratizarea. Si mai este important ca impozitarea muncii sa fie redusa.

Ceea ce afecteaza profund mediul de afaceri este concurenta neloiala provocata de evaziunea fiscala. Si in acest domeniu asteptarile sunt mari in sensul in care toti ar trebui sa aiba conditii egale pe piata.

Ce planuri aveti in acest an pentru compania dumneavoastra?

Deschiderea unor noi agentii TUI TravelCenter si planificarea reorganizarii retelei de distributie prin introducerea unior noi canale de distributie.

De asemenea, finalziarea site-ului de rezervari tui-travelcenter.ro, care va fi, probabil, cel mai complex site de turism din Romania, precum si consolidarea vanzarilor pe pachete chartere si introducerea unor chartere in sezonul de iarna pentru destinatii exotice (Punta Cana, de exemplu) cu plecare din Bucuresti.

Mai aveti si alte proiecte de business in plan?

Mereu avem noi proiecte in plan, dar trebuie sa le analizam bine inainte de a porni la drum, de aceea acum nu va putem dezvalui decat ca avem planuri de dezvoltare, dar si de consolidare.

Ce vanzari a adus 1 mai 2014 pentru compania dumneavoastra si pentru transportatorii din Romania?

Vanzarile de 1 mai sunt cu circa 10% mai bune ca in 2013, cresterile considerabile venind din zona de pachete de vara. Destinatiile de 1 mai - Bulgaria, Turcia, Grecia, litoralul romanesc.

Ramane acest moment, in continuare, unul profitabil pentru transportatori si turism, in Romania?

Ramane profitabil pentru cei care fac ceea ce trebuie sa faca, in special pentru cei care inteleg ca fidelitatea clientului este cheia succesului. Este profitabil si pentru cei ce adopta un stil de management flexibil si care inteleg ca trebuie sa se schimbe la fel de repede, precum comportamentul clientilor.

Dumneavoastra cum ati ales sa va relaxati de Paste si 1 mai?

Eu nu am facut nimic spectaculos, insa o parte din echipa mea a ales Club Hotel Sani, Halkidiki, un resort de 5 stele in care serviciile sunt punctul de atractie si nu luxul proprietatii.

Au ramas impresionati ca un resort ce contine 4 hoteluri, o marina, numeroase magazine, 11 restaurante, numeroase posibilitati de petrecere a timpului liber (biciclete, tenis, sporturi de apa, etc) reuseste (cu peste 50% din angajati romani) sa ofere servicii excelente.

S-au simtit perfect si recomanda tuturor sa mearga in acest resort unde serviciile oferite sunt cu adevarat incredibile! Cinci nopti, de Paste, demipensiune au costat 320 euro.

Daca ar fi sa le sugerati o destinatie de vacanta cititorilor nostri, care ar fi aceasta si care sunt motivele pentru care ati propus-o?

Grecia este prezenta in toate topurile ale celor mai frumoase destinatii de vara. Si anul acesta Grecia este printre destinatiile favorite de romani.

TUI Travel Center - prin Eurolines Romania opereaza anul acesta chartere catre 7 dintre insulele grecesti. De la insule cosmopolite, cum este Creta, la poate cea mai romantica insula: Santorini.

Pentru cei indragostiti de petreceri Mykonos este un must. Mykonos este considerata Ibiza Greciei. Alte destinatii touroperate de TUI TravelCenter sunt: Rhodos, Corfu, Kos si Zakynthos.

HoReCa, 1/5 din PIB – TradeVille
HoReCa, 1/5 din PIB – TradeVille
Evoluția Cifrei De Afaceri Din Comerțul Cu Ridicata Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule si motociclete) a scăzut, in luna ianuarie, cu 20%...
Ministerul Dezvoltării a virat peste 286 de milioane de lei, pentru plățile restante din programul "Anghel Saligny"
Ministerul Dezvoltării a virat peste 286 de milioane de lei, pentru plățile restante din programul "Anghel Saligny"
Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (MDLPA) a virat suma de 286.390.685,13 lei, în vederea decontării facturilor pentru 237 de obiective finanţate prin Programul...
#afaceri Eurolines, #eurolines Anastasiu, #tui romania euroline, #oferte vacanta , #Stiri Turism