Brandul turistic, "un inventar anost si fara strategie"

Joi, 09 Iunie 2011, ora 10:45
1209 citiri
Brandul turistic, "un inventar anost si fara strategie"

Brandul turistic al Romaniei, lansat pe trei televiziuni straine, este aspru criticat de specialistii din publicitate, care il vad ca pe un "inventar" anost si lipsit de strategie. In plus, publicitarii afirma ca spoturile sunt atat de generice, incat nu se pot reprezenta Romania.

Spotul este o simpla insiruire de imagini frumoase si fara pic de poveste, sustine Razvan Matasel, Managing Partner al firmei de consultanta Arsenoaiei&Matasel, care sustine ca aceasta campanie nu are nicio idee strategica.

"Se vede ca nu au avut puterea sa sacrifice si sa aleaga un singur mesaj, o singura idee care sa diferentieze.

Au realizat practic un inventar", mai remarca Matasel, citat de Adevarul.

Omul de publicitate Sorin Psatta, Integrated Communication Director la BBDO Group, este chiar si mai transat si sustine ca "Spoturile sunt atat de generice incat s-ar putea foarte bine organiza un concurs international pe baza lor, cu titlul: Recunoasteti tara!"

Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul a aprobat o schema de ajutor de stat pentru activitati productive si pentru industria prelucratoare, o schema mult asteptata pentru mediul de afaceri, in valoare de 500 de milioane de...
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Mumbai a devenit capitala asiatică cu cel mai mare număr de miliardari, depăşind Beijingul, potrivit unei liste a bogaţilor la nivel mondial, realizată de Hurun Research Institute, transmite...
#brand turistic romania, #frunza brand turistic, #turisti, #vacanta , #Stiri Turism