Industria hoteliera, a turismului si a ospitalitatii, impreuna cu economia, isi revin treptat dupa provocarile resimtite in anii precedenti. Alegerea celor mai bune momente pentru investitii, optimizarea bugetului si satisfacerea preferintelor clientilor sunt elemente esentiale de care specialistii din industrie trebuie sa tina cont in 2014.
Cel mai important eveniment din industria hoteliera, a turismului si a ospitalitatii din Romania, Hotel Tourism & Leisure Investment Conference, va avea loc in perioada 22 - 23 mai, in cadrul JW Marriott Grand Hotel. Evenimentul cuprinde doua zile de conferinte avansate, seminarii interactive si gala exclusivista de premiere ce vor oferi participantilor o imagine la zi asupra tendintelor si provocarilor industriei.
Premiilor de Excelenta se desfasoara pe 22 mai
Prima zi a evenimentului Hotel Tourism & Leisure Investment Conference, 22 mai, este dedicata conferintei, iar seara va gazdui cea de-a patra editie a Galei Premiilor de Excelenta, un eveniment in care vor fi premiate cele mai bune hoteluri, restaurante, pensiuni sau agentii de turism din Romania.
Nominalizarea pentru competitie se poate realiza gratuit si online pana la data de 11 aprilie 2014, ora 12.00, accesand site-ul evenimentului .
Toate nominalizarile primite vor fi analizate de un juriu format din 18 profesionisti, juriu care va aprecia inscrierile in competitie organizat in comisii de lucru.
In cea de-a doua zi a evenimentului, 23 mai, participantii vor avea ocazia sa opteze pentru unul dintre cele doua seminarii aplicate, sustinute de specialistii internationali din industrie.
Primul seminar, Revenue Management, este dedicat industriei hoteliere si va fi sustinut de Ally Dombey, Managing Director, Revenue Management Consultancy, Revenue By Design (UK). Cel de-al doilea seminar, Customer Centric Culture, este dedicat industriei de turism si va fi sustinut de Nick Dobbs, Branding & Marketing Consultant (UK).
In cadrul seminariilor, participantii vor afla din studii de caz si exemple practice, care sunt cele mai eficiente instrumente de gestionarea a veniturilor si cum pot mentine si imbunatati pe termen lung relatiile cu clientii.