Fanii paginii de Facebook Cocor Department Store vor beneficia de "10.000 de minute de relaxare".
Cocor a lansat prima campania destinata fanilor de pe reteaua de socializare, care se va incheia pe 8 martie.
"De la sfarsitul anului trecut am investit in comunicarea prin intermediul canalelor social media, Cocor devenind unul dintre centrele comerciale cu cea mai mare interactivitate si cei mai multi fani pe Facebook.
La 10.000 de fani ne-am dorit sa cream un moment aniversar, dar in acelasi timp ne-am propus sa testam the Return On Investment care se poate obtine din acest tip de comunicare.
Prin acest concurs vrem sa vedem cat de activi sunt fanii din online in mediul offline, vis-a-vis de brandul Cocor", a declarat Dan Barbulescu, Presedintele Consiliului de Administratie al Cocor S.A.
Campania se va desfasura sub forma unui concurs in care participarea fanilor se face in urma efectuarii de cumparaturi in magazinul Cocor.
Fanii care in perioada concursului sunt si cumparatori la Cocor au astfel posibilitatea de a castiga 10.0000 minute (un sejur de 7 zile) la Cocor Spa Hotel****, unul dintre cele mai mari si moderne centre SPA din Romania.
Castigatorul va primi si 1000 de secunde de faima pe fatada media Cocor Media Channel.