S-a lansat un proiect pentru promovarea turistica a Romaniei

Joi, 26 Noiembrie 2009, ora 12:21
4087 citiri
S-a lansat un proiect pentru promovarea turistica a Romaniei

Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania (ANPCPPS Romania) a lansat un proiect, in valoare de circa 993.000 de lei, pentru promovarea Romaniei ca destinatie sigura si atractiva pentru turisti.

Proiectului, denumit "Pasaportul Consumatorului de Servicii Turistice - Ghid obiectiv si independent de promovare a imaginii Romaniei ca Euro-destinatie sigura si atractiva", face parte din Programul Operational Regional cofinantat de Uniunea Europeana prin Fondul European de Dezvoltare Regionala, precizeaza Mediafax.

Programul, care se desfasoara in perioada 20 octombrie 2009 - 19 octombrie 2011, are o valoarea totala de 992.725 de lei, cea mai mare parte, respectiv 670.000 de lei, fiind finantari de la UE, iar restul fonduri proprii si de la bugetul de stat.


"Proiectul va contribui la dezvoltarea si consolidarea turismului intern prin cresterea gradului de incredere a turistilor romani si straini in serviciile turistice de pe teritoriul Romaniei, in urma promovarii drepturilor si obligatiilor pe care le au consumatorii de servicii turistice pe teritoriul tarii noastre si a promovarii principalelor atractii turistice, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica", se arata intr-un comunicat al asociatiei.


Astfel, va fi realizat un ghid care va cuprinde informatii despre destinatiile interne si despre drepturile si obligatiile pe care turistii le au in Romania.


Informarea turistilor va acoperi, pe langa oferta turistica variata, datorata diversitatii cadrului natural al Romaniei, si sfera drepturilor si obligatiilor ce decurg din calitatea de consumator de servicii turistice.


"Acest aspect a fost adesea complet neglijat in campaniile de promovare turistica intreprinse in trecut, aceasta traducandu-se printr-o lipsa de informatie ce ar fi avut rolul de a convinge turistii straini ca Romania este o destinatie europeana sigura, incluzand tara noastra in punctele de atractie pentru vacantele sau afacerile lor", se mai arata in comunicat.


Ghidul va fi tiparit in toate limbile statelor membre ale UE, dar si in rusa, turca, araba si ebraica.


Pe langa materialul tiparit, in cadrul proiectului va fi realizat un portal, in limba romana si engleza, care va contine informatiile din ghid.

 

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#promovare, # turism, # romania , #Promovarea turismului