Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Turismul de afaceri, pe credit

Turismul de afaceri, pe credit

Hotelurile ?i agen?iile de turism gandesc noi strategii pentru a atrage oamenii de afaceri, segment aflat tot timpul in mi?care. Criza mondial? a afectat ?i domeniul c?l?toriilor de business. Managerii din turism se reorienteaz? ?i vin cu promo?ii substan?iale ?i carduri de c?l?torii. Chiar dac? la nivel de companie bugetele pentru team-buildinguri ?i

traininguri in afara ??rii sunt tot mai mici, num?rul c?l?toriilor de

business ?i al caz?rilor in hoteluri nu va suferi o sc?dere atat de

mare.


„Recesiunile economice de la nivel mondial din trecut au determinat o

diminuare cu doar 5% a c?l?toriilor de afaceri”, spune Florin Himceac,

director general al Travel Factory, divizie de profil in cadrul

Aerotravel, agen?ie specializat?, in propor?ie de 70% pe turismul de

business.


Recent, Aerotravel a incheiat cu AirPlus International un parteneriat,

care aduce clien?ilor o solu?ie de decontare a cheltuielilor cu

deplas?rile, optimizand cash flow-ul necesar activit??ii curente. Acest

produs poate fi asimilat unui card de credit cu o perioad? de gra?ie de

minimum 30 zile.


Un num?r de 30.000 de companii din intreaga lume accept? acest tip de

card. Pe segmentul turismului de business, care reprezint? circa 70%

din activitatea agen?iei, firma ?i-a bugetat anul viitor o majorare de

15% a cifrei de afaceri.


Managerii agen?iei au precizat c?, pan? in prezent, nu au fost afecta?i

foarte tare de criza financiar?, ins? cred c? efectele recesiunii se

vor sim?i anul viitor. „Cardul de c?l?torie este oferta special? pentru

a ne men?ine portofoliul de clien?i”, au precizat reprezentan?ii

companiei.


NH Hotels ofer? vouchere de cazare


?i hotelurile de business incearc? s?-?i p?streze gradul de ocupare la

acelea?i standarde. Spre exemplu, concernul spaniol NH Hotels, al

treilea ca m?rime in categoria lan?urilor hoteliere de business din

Europa, prezent ?i in Romania, a realizat campanii promo?ionale pentru

p?strarea clien?ilor.


De exemplu, turi?tilor li se ofer? inc? dou? nop?i de cazare gratuite,

intr-un interval de un an de zile de la data ultimei caz?ri, ofert?

care atrage destul de mult, in condi?iile unui pre? mediu de 90

euro/noapte.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 3104 ori