Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Ramada fura clientii de la 5 stele

Ramada fura clientii de la 5 stele

Ramada Plaza Bucharest se asteapta ca anul viitor gradul de ocupare al hotelului sa creasca la 60 - 65%, cu pana la zece procente mai mult fata de anul 2008, majorare sustinuta de migrarea clientilor de la cinci, la patru stele, a declarat pentru NewsIn PR-ul companiei, Ioana Lucescu.

Potrivit acesteia, gradul de ocupare al hotelurilor de patru stele a inceput sa creasca in detrimentul celor de cinci stele.


"Criza financiara determinat clientii sa se orienteze catre hotelurile de patru stele, care de cele mai multe ori ofera servicii asemanatoare celor ale hotelurilor de cinci stele, doar ca la preturi mai scazute", a precizat Ioana Lucescu.


La randul sau, directorul de marketing alRamada Plaza Bucharest a spus ca proiectiile de crestere a nivelului de ocupare se bazeaza si pe "targetarea unor piete noi, precum cea din Rusia, cresterea numarului de turisti romani si o majorare a cererii prin combinarea ofertelor Ramada Plaza si Ramada Parc Bucharest".


Ramada Plaza a fost lansat in martie 2008, hotelul fiind destinat in principal turismului de afaceri, cu oaspeti in mare parte din tarile Europei Centrale, in proportie de 35-40%, din Europa de vest (25%) si din alte zone ale lumii.


SC Parc Hotels SA a investit 15 milioane de euro in renovarea si modernizarea fostului hotel Turist care a devinit prin rebranduire Ramada Plaza Bucharest, hotel calsificat la categoria patru stele plus.


Cu o suprafata de peste 14.000 metri patrati, acesta are o capacitate de 300 de camere si un numar de 300 de angajati.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1835 ori