Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Organizezi o conferinta in Bucuresti? Stii ce hotel sa alegi?

Organizezi o conferinta in Bucuresti? Stii ce hotel sa alegi?


Daca trebuie sa organizezi o conferinta in Bucuresti si cauti tot ce este mai bun pentru invitatii tai, atunci poti alege unul dintre hotelurile de top din Capitala. Interncontinental, Radisson Blue si Hilton sunt doar cateva exemple, analizate de Business 24.

Hotelul Intercontinental are opt sali de conferinte, care pot gazdui, in total, mai mult de 800 de persoane. Cea mai mare sala, Ronda Ballroom, are o capacitate de 600 de persoane.

Printre dotari se numara proiectorul digital, flip chart, proiector tip LCD, microfon, instalatie audio, DVD player si overhead projector. Rapsodia Ballroom are o capacitate de 250 de persoane, in timp ce Fortuna Ballroom poate gazdui pana la 180 de invitati.

In functie de evenimentul pe care il organizezi, poti opta pentru un pachet "pauza de cafea", "pranz de afaceri" sau "gustare". Pauza de cafea, pentru dimineata, cuprinde o selectie de ceaiuri si cafea, apa minerala si plata, mini cornuri simple si cu ciocolata, la pretul este de 5 euro/persoana.

Pentru pauza de cafea vei plati un euro in plus, pentru fiecare persoana, si vei avea fructe intregi si mini-prajituri. Pranzul de afaceri costa 13 euro/persoana si presupune mai multe tipuri de salate, mezeluri si branzeturi.

La Marriott vei gasi tot 12 Sali de conferinte. Cea mai mare dintre acestea este Grand Ballroom, cu o capacitate de 800 de persoane.

Daca vrei sa organizezi un eveniment la Hotelul Crown Plaza, trebuie sa stii ca aici poti opta pentru una din cele trei sali disponibile. Capacitatea lor variaza, in conditiile in care cea mai mica poate fi folosita de 50 de persoane, iar cea mai mare poate gazdui 500 de persoane.

Ca si in cazul hotelului Intercontinental, salile pot fi dotate cu flip chart, instalatie audio-video de ultima generatie, proiector digital, si proiector tip LCD.

Pentru mai multe detalii legate de pretul inchirierii salilor de conferita, trebuie sa discuti cu personalul hotelier, pentru ca tarifele variaza in functie de eveniment.

O alta alegere cel putin la fel de buna este hotelul Hilton. Acesta pune la dispozitia ta doua pachete concepute special pentru evenimente. Primul, cu o durata de 24 de ore presupune cina de bunvenit, micul dejun servit a doua zi, aprovizionarea in permanenta cu bauturi, pranz servit in regim de bufet, gustare de dupa-amiaza.

Al doilea pachet este mai scurt, de doar 12 ore si include toate serviciile enumerate mai sus, dar mai putin cina de intampinare si servirea micului dejun de a doua zi. Daca alegi Hilton, trebuie sa stii ca hotelul are 11 sali de conferinta care pot gazdui pana la 400 de persoane, un centru de afaceri si Executive Lounge.

Radisson Blue iti pune la dispozitie o sala mare de bal, cu o suprafata de 540 metri patrati.

Aceasta poate fi separata in doua incaperi distincte, fiecare de 270 mp. Aici poti gazdui pana la 500 de participani si vei beneficia de echipament audio-video de ultima generatie, wireless, acces la fotocopiator, fax si imprimanta.

La Howard Johnson vei gasi noua sali de conferinte, care pot gazdui minim 10 si maxim 350 de de persoane. Salile sunt numite dupa orase americane, precum Oregon, Nevada, Kansas, Florida sau Diamond. Cea mai mare se numeste Indium si poate gazdui 300 de persoane.

In functie de numarul de persoane si de ziua in care alegi sa organizezi evenimentul, preturile incep de la cateva sute de euro pana la cateva mii de euro.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 6823 ori