Lantul de hoteluri Continental Hotels estimeaza pentru acest an o crestere a cifrei de afaceri cu 10%, evolutie bazata pe o politica de marketing agresiva si pe aplicarea unor tarife flexibile, a declarat, miercuri, presedintele lantului Continental Hotels, Radu Enache, informeaza NewsIn.
In 2010, lantul hotelier a avut o cifra de afaceri de 22,4 milioane euro, in avans cu aproape 12% comparativ cu valoarea de 19,9 milioane euro din 2009.
"Intentionam sa trecem pe profit in acest an, dupa ce in 2010 am raportat pierderi de 4,8 milioane euro, cea mai mare parte fiind generata de cheltuielile financiare. Ne propunem o politica de marketing mai agresiva si una a preturilor mult mai flexibila, inclusiv promotii, ceea ce ne va asigura o crestere a cifrei de afaceri de 10%", a precizat Enache.
Acesta a mentionat ca in 2010 au fost reduse cheltuielile cu 30%.
De asemenea, numarul personalului s-a micsorat fata de 2007 cu aproape 30%. In prezent, lantul hotelier are 900 de angajati. Pentru acest an, compania nu a bugetat fonduri pentru extindere.
"Din punct de vedere legislativ s-au facut lucruri bune, chiar daca s-au facut tarziu, insa pe partea politica se schimba totul la fiecare patru ani, ceea ce nu ne ofera o predicitibilitate pentru investitii", a precizat Enache.
Presedintele Continental Hotels s-a declarat nemultumit de actuala politica a Ministerului Turismului.
"Nu suntem multumiti de politica ministeriala actuala. Infrastructura exista, dar nu se face nimic, iar fiscalitatea favorizeaza cresterea muncii la negru, un fenomen extrem de raspandit in industria turismului.
Avem controale aproape zilnice de la diferite institutii, asa incat am ajuns sa nu mai permitem accesul echipelor de control decat in prezenta avocatului.
Pe de alta parte, nici piata nu este structurata, iar numarul turistilor este in scadere, astfel ca hotelierii au ajuns sa se bata pe turisti reducand preturile, ceea ce duce astfel la canibalizarea sectorului. Piata e ghidata de pret", a explicat Enache.