Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Romania, o destinatie la moda in 2014. Vezi zonele de interes

Romania, o destinatie la moda in 2014. Vezi zonele de interes


Reprezentantii celor 25 de companii prezente la standul Romaniei de la Fitur apreciaza ca in 2014 incoming-ul va creste semnificativ in Romania. Printre punctele forte ale Romaniei ca destinatie turistica se numara segmentul de tracking, turismul de aventura si turismul cultural.

"Suntem pe directia cea buna. ANT are pregatit un program de promovare in forta pe pietele europene, iar agentiile de turism vor sa fie partenere acestui program. In Romania vin deja 12.000 de japonezi anual, iar turistii din tarile nordice isi manifesta interesul pentru pachete turistice combinate, Romania-republica Moldova", a spus Catalin Mogosanu.

Romania va deveni o destinatie la moda nu numai pentru Europa, dar si pentru America de Nord si Asia, a declarat Catalin Mogosanu, directorul general al agentiei Click2travel, prezent la Targul de Turism - FITUR, de la Madrid.

"Turistul interesat de Romania are varsta cuprinsa intre 35 si 90 de ani. El prefera circuitele spre Valea Prahovei, Nordul Moldovei si Transilvania. Finlandezii sunt printre cei dornici sa descopere Romania. Pentru 2015, am semnat deja un contract generos cu o organizatie care se ocupa de turismul pentru pensionari din aceasta tara si vom oferi pachete de sapte zile, cu preturi de circa 750 de euro, cu cazare la hoteluri de 3 si 4 stele spre Valea Prahovei si Transilvania. Spaniolii sunt, de asemenea, dornici sa cunoasca mai multe despre Romania si aici vorbim tot de persoane trecute de 40 de ani. Promovarea pe piata spaniola este cu atat mai importanta cu cat ei merg in vacanta indiferent de criza, iar Romania este o destinatie destul de ieftina pentru spanioli", a precizat Catalin Mogosanu.

ANT are in lucru un program de promovare intensiva pentru o perioada de 2-3 ani pe piete cheie precum Marea Britanie, Israel, Germania si Spania.

La pavilionul Romaniei de la FITUR au venit sa discute despre contractele de colaborare reprezentantii unor agentii de turism din Canada, Asia, Turcia, Israel.

O delegatie romaneasca, formata din 25 de companii din industria turismului, condusa de presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT), Razvan Filipescu, participa, in perioada 22 - 26 ianuarie, la cea de-a 34-a editie a Targului International de Turism de la Madrid - FITUR (Feria Internacional de TURismo).

FITUR 2014 reuneste peste 120.000 de profesionisti si 9.000 de expozanti din 167 de tari si regiuni de pe toate continentele.

FITUR ocupa 54.000 de metri patrati de spatiu expozitional, iar in perioada targului se estimeaza ca vor avea loc 1.800 de contacte B2B.

IFEMA, societatea organizatoare a targului, se asteapta la peste 200.000 de vizitatori care sa genereze un impact economic asupra orasului Madrid de circa 180 de milioane de euro.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Agerpres
Articol citit de 1835 ori