Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

J'Info Tours investeste 4,5 milioane euro in calatoriile catre destinatii exotice

J'Info Tours investeste 4,5 milioane euro in calatoriile catre destinatii exotice
J'Info Tours a investit 4,5 milioane euro in sapte chartere exotice, in 2008, cu 7-8 zboruri saptamanale care au o capaciatate de 140 - 180 de locuri, a declarat joi directorul de marketing al agentie de turism , Cristian Irimia.



"Aceasta investitie reprezinta avansul
care ne garanteaza sejururile ce se vor desfasura in Mallorca, Tenerife,
Barcelona, Antalya, Creta, Rhodos si Corfu, in hoteluri de doua si patru stele.
Preturile incep de la 219 - 398 euro, fara taxe de aeroport, in locatii de doua
sau trei stele, si cuprind zbor, transfer, ghid si cazare plus mese pentru sase
nopti", a declarat directorul de marketing al agentiei J'Info Tours.



 



Potrivit acesteia pentru Tenerife, Antalya si
Creta zborurile vor incepe de Paste si se vor finaliza in septembrie, iar
pentru celelalte patru chartere zborurile incep la sfarsitul lunii mai, inceputul
lunii iunie si vor dura patru luni.



 



"Am incercat sa prelungim sezonul incepand
cu lunile aprilie si mai. Primavara este cel mai frumos in insulelel Greciei
datorita vegetatiei pentru ca vara este foarte cald si totul este uscat.
Turistul roman vrea o vacanta din ce in ce mai scumpa si se observa clar
trecerea de la hotelul de trei stele la cel de patru stele", a mai spus
Cristina Irimia.



 



Vanzarile agentiei de turism J'Info Tours
au fost in 2007 de aproximativ 29 milioane euro, iar pentru anul in curs
reprezentantii companiei estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu circa 25%,
a declarat pentru NewsIn directorul de marketing al agentiei Cristina Irimia.



 



Potrivit acesteia, volumul de calatorii al
agentiei in vara 2007 s-a dublat prin introducerea de noi destinatii charter.
"Vanzarile verii au fost remarcabile pe cele trei destinatii charter
spaniole - Barcelona, Mallorca, Tenerife, precum si pentru excursiile in
Italia, Franta, Portugalia si Maroc. Valoarea vanzarilor in 2007 a fost de
aproximativ 29 milioane euro (...). Pentru 2008 estimam o crestere cu 25% a
cifrei de afaceri si o dublare a numarului de calatorii charter si
business", a precizat Cristina Irimia.



 



De asemenea, directorul de marketing al
agentiei de turism a afirmat ca peste 25.000 de turisti au apelat la serviciile
de calatorie ale J’Info Tours pentru a vizita diverse destinatii.



 



Potrivit datelor companiei, in anul 2007
agentia J'Info Tours a introdus prima serie de zboruri directe spre Salzburg de
pe piata turistica romaneasca, iar cea mai cautata destinatie de Paste a fost
charterul spre Santorini. Alte destinatii introduse de agentie anul trecut au
fost Antalya, Creta, Rhodos si Sharm el Sheik.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 25892 ori