In aprilie, Perfect Tour a inregistrat o cifra de afaceri de 13,3 milioane de euro, in crestere cu peste 35% fata de rezultatele inregistrate in primele trei luni ale anului 2013,.
La sfarsitul lunii martie, Perfect Tour a raportat o crestere cu 56% a cifrei totale de afaceri, pana la peste 10 milioane de euro.
"Luna trecuta, Perfect Tour a obtinut un rezultat remarcabil, in ciuda conjuncturii socio-economice din regiune. Segmentul Business Travel se afla pe un trend pozitiv puternic, datorita extinderii portofoliului de clienti corporate, iar apropierea verii a consolidat masiv cifrele inregistrate pe piata vacantelor.
De asemenea, Ziua Copilului, 1 iunie, a constituit un vector puternic de crestere pentru destinatia preferata a copiilor Disneyland Paris, vanzarile dublandu-se in primul trimestru si continuand pe aceeasi linie si in luna aprilie", a declarat Sorin Vaduvoiu, director executiv Perfect Tour.
Directorul executiv al agentiei de turism a mai precizat ca obiectivul pe care il iau in calcul este o crestere cu 60% a cifrei totale de afaceri la sfarsitul lui 2013, de la 30 milioane de euro in 2012, la peste 50 milioane de euro.