Comisia de turism intern a patronatului ANAT(Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania) si patronatele hoteliere de pe litoral au decis infiintarea unui fond comun la care sa contribuie hotelierii si agentiile de turism in vederea finantarii unei strategii de promovare a sezonului 2011, informeaza Newsin.
Comisia de turism intern a ANAT s-a intalnit sambata, in statiunile Mamaia si Neptun, cu reprezentantii patronatelor hoteliere de pe litoral, pentru a stabili strategia de marketing si promovare pentru sezonul 2011, potrivit unui comunicat emis duminica de ANAT si Asociatia Litoral - Delta Dunarii.
"In conditiile in care bugetele alocate de autoritatile publice sunt extrem de reduse, am decis sa continuam sa ne bazam pe eforturi atrase din mediul privat, ce vor fi reunite in Fondul de Promovare Litoral", se arata in comunicat.
Patronatele din turism considera totodata ca promovarea este o conditie esentiala a vanzarii unei destinatii turistice, pentru o mai buna prezentare a destinatiei si pentru mediatizarea larga a ofertelor speciale de genul "Inscrieri timpurii", "Zile gratuite de vacanta", "Litoralul pentru toti" etc