Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Mai putin de unul din trei europeni cumpara produse ale unor marci de care nu a auzit

Mai putin de unul din trei europeni cumpara produse ale unor marci de care nu a auzit

Mai putin de unul din trei europeni cumpara produse ale unor marci de care nu a auzit, releva studiul european Trusted Brand, care in 2007 a inclus in premiera si Romania.

Studiul a vizat cititorii publicatiei Reader's Digest si arata increderea in marci apartinand unor categorii diverse, de la cereale si electrocasnice, la telefonie mobila si banci.

Un numar de 10.000 de cititori din Romania au primit chestionare, rata de raspuns fiind de opt la suta. Romanii au votat la 37 de categorii de produse, iar raspunsurile au fost centralizate si analizate in Marea Britanie, a declarat miercuri directorul general Reader's Digest Romania, Arina Toparcean.

Aceasta a afirmat ca studiul arata ca romanii au o perceptie diferita de alti europeni cand definesc increderea intr-o anumita marca, punand accent pe imaginea acelei marci si pe importanta de a fi lider de piata.

Printre marcile castigatoare in Romania la diferite categorii au figurat BCR, Asirom, Vodafone si Orange (la egalitate), Nokia, Sony, Petrom, Arctic, Avon, Nurofen, Algocalmin, Nestle, Knorr, Brosec, Rama, Danone, Nivea, Ariel si Dove.

Presedintele Traian Basescu a obtinut cele mai multe voturi - 35,3 la suta - la categoria personalitate publica, urmat de Mona Musca 5,7 la suta si George Becali - 4,3 la suta.
La nivel european, printre marcile de incredere indicate de cei chestionati s-au numarat Nokia, Nivea, Canon, Visa, Toyota si Nestle.
Logo-ul Trusted Brand poate fi folosit gratuit timp de un an de catre firmele proprietare ale marcilor castigatoare.

Bloombiz
(Sursa: Rompres)

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 921 ori