Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Masinile hibrid, strategie de crestere pentru Toyota

Masinile hibrid, strategie de crestere pentru Toyota


Producatorul japonez Toyota isi va dubla productia de automobile hibrid in acest an, atingand pragul de 1,2 milioane de unitati.

Productia suplimentara este destinata pietei din Asia a producatorului din industria auto, urmand sa lanseze versiunea hibrid popularului model Corolla, iar apoi sa implementeze tehnologia si la Lexus, scrie Reuters, citand cotidianul de business japonez Nikkei.

Toyota domina piata si in Statele Unite, unde Toyota Prius este cea mai bine vanduta masina hibrid, vanzarile fiind pe cale sa depaseasca tinta companiei de doua sute douazeci de mii de bucati, conform Bloomberg. In primele patru luni ale anului, vanzarile de automobile hibrid au reprezentant 17% din totalul de masini Toyota, Lexus si Scion vandute pe piata americana.

Evolutia pe piata masinilor "eco" reprezinta o veste buna pentru Toyota, afectata in ultimul timp de protestele din China, unde inca are fabrici inchise. In plus, furnizorul sau de pneuri, Toyo Tire, tocmai a anuntat ca trebuie sa isi revizuiasca planurile de investitii in China si sa se reorienteze spre alte tari, precum Malaezia.

Producatorii japonezi au pierdut 250 mil. de dolari, pe fondul protestelor din China

Automobilele electrice vs cele pe gaz natural - vezi care au mai multe sanse

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 4112 ori