Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Cele mai proaste masini ale anului 2010

Cele mai proaste masini ale anului 2010

Tacerea constructorului auto este primul semn ca ceva nu e in regula dupa o lansare mult asteptata, iar recenziile negative ale criticilor sau ale cumparatorilor pot plasa de la inceput o masina printre cele mai proaste ale anului, asa cum s-a intamplat cu noul Smart ForTwo, scrie Forbes.

Chiar daca unii proprietari sunt multumiti de deciziile luate, unele masini nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor, printre ele aflandu-se mai multe modele Honda, Lexus si Suzuku.

Analistii industriei auto au pareri diferite in ceea ce priveste succesul masinilor lansate in 2010, dar toti au cazut de acord ca Honda Insight este una dintre dintre cele mai proaste masini ale anului.

Honda Insight ar fi trebuit sa fie sedanul hibrid care depaseasca Toyota Prius, dar performantele masinii si vanzarile nu au reflectat agitatia de dinaintea lansarii chiar daca pretul e cu cateva mii de dolari mai mic. "A fost o ratare mizerabila in comparatie cu Prius. Este o ratare completa.

De fapt, Prius vinde de 10 ori cat vinde Insight", a declarat John McElroy de la Autoline Daily.

McElroy sustine, insa, ca orice hibrid de pe piata este astazi o ratare, iar toti constructorii pierd bani din cauza lor, Toyota fiind exceptia. Oamenii nu cumpara masini hibride, iar acest lucru se vede in vanzarile din ultimii 12 ani, perioada in care cele 20 de modele lansate in SUA au reusit sa castige doar 2% dn piata. Iar jumatate din piata hibridelor este dominata de Prius.

Dar Insight nu e singura masina de la Honda care a avut un an prost. Modelul Accord CrossTour nu a avut succes din cauza designului neatragator. Constructorul japonez a avut o idee buna de a face un model wagon mai modern, mai usor de condus si mai eficient decat un crossover sau un SUV, insa ideea nu a prins la public.

De fapt, CrossTour a fost chiar ridiculizat si nu a avut deloc succesul pe care l-a avut versiunea originala din anii 1990. Jake Fisher, inginer auto la Consumer Reports, a explicat ca lumea ar fi vrut o masina practica, nu un Accord urat care sa semene cu un hatchback si care sa aiba mai putin spatiu.


Modelul Honda a ajuns astfel sa combine partile mai proaste de la un wagon cu cele de la un sedan - fara prea mult spatiu si foarte urat.


Citeste continuarea pe Ziare.com.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2160 ori
Citeste mai multe despremasini piata auto honda prius