Camelia Bazac, femeia din spatele brandului Ferrari

Sambata, 03 Noiembrie 2012, ora 00:00
6977 citiri
Camelia Bazac, femeia din spatele brandului Ferrari

Camelia Bazac, directorul general Forza Rossa, este pasionata de calatorii, literatura si automobile. Desi nu are foarte mult timp pentru ele, nu se plange, intrucat satisfactiile profesionale sunt foarte mari. Anul 2013 vine cu surprize pentru pasionatii de Ferrari, influentate, desigur, de previziunile economice si evolutia afacerilor in Europa.

Uneori incearca sa combine activitatea profesionala cu cea personala, recunoaste Camelia Bazac, oferind ca exemplu raliul turistic din Franta, unde s-a implicat atat ca organizator cat si ca participant.

Despre o poveste de succes nascuta dintr-un vis, planuri de dezvoltare, dar si despre modul in care prefera sa isi petreaca timpul liber si sa isi cheltuiasca banii, vorbeste Camelia Bazac, intr-un interviu acordat Business24.

Segmentul auto este unul dominat de barbati. Ce inseamna sa fii femeia din spatele brandului Ferrari in Romania?

Inseamna acelasi lucru ca si cum ar fi condusa de un barbat: multa responsabilitate, multa rigoare si atentie in gestiune, relatia cu clientii si cu angajatii sa se petreaca impecabil. Segmentul auto este doar vazut ca unul dominat de barbati, insa eu as vrea sa va contrazic, caci avem si doamne printre clientii nostri si unele excelente soferite si pasionate de masini.

De unde a pornit ideea de a aduce Ferrari in Romania?

Dincolo de comercializarea propriu zisa a automobilelor, de la bun inceput ne-am propus sa 'importam' in Romania si spiritul de invingator al marcii. Ferrari aduce in Romania o viziune noua, moderna, ce lasa traditiile la locul lor si ii face pe oamenii sa inteleaga ca luxul, performanta si calitatea au pretul lor.

Este cunoscut faptul ca orice mare poveste de succes a pornit de la un vis. La fel a fost si in cazul lui Enzo Ferrari. Rolul Ferrari este sa-i faca pe romani sa viseze, sa-si implineasca visele, sa creada cu adevarat in ei insisi si in reusita lor.

In aprilie 2012 presa scria veti lansa un nou brand exclusivist pe piata locala. Care este acesta? In ce stadiu se afla aceste planuri?

Avem mai multe proiecte care fac parte din campul nostru de reflectie si care sunt in diverse stadii de avansare, dar pe care le vom anunta la momentul potrivit. Oricum, in ultimele luni am fost foarte ocupati, mai ales cu activitatile din afara tarii, unde in luna Mai am deschis primul magazin oficial Lotus Originals din lume, la Monaco.

Ce planuri de business aveti pentru 2013?

Asa cum spuneam, avem mai multe proiecte, dar totul va depinde si de previziunile economice si de evolutia afacerilor mai ales in Europa.

Suntem convinsi ca in piata din Romania sunt inca multe oportunitati care merita luate in considerare dar mai multi factori contribuie la succesul investitiilor. Printre acestia ar fi si imaginea Romaniei in Europa care astazi din pacate nu este tocmai cea mai buna.

Va mai ramane timp si pentru planurile personale?

Recunosc ca foarte putin, dar nu ma plang, cat timp satisfactiile profesionale sunt foarte mari.

Ce inseamna pentru dumneavoastra timpul liber?

Sa pot sa-mi dedic timp pasiunilor pentru beletristica sau pentru familia mea.

Ce pasiuni aveti?

Imi plac foarte mult calatoriile, literatura si automobilele. Pasiunea pentru automobile si condus ramane una din activitatile pe care le fac cu placere in timpul liber si asta chiar si in Romania, unde am gasit cateva drumuri superbe.

Cateodata incerc sa combin activitatea profesionala cu cea personala. Spre exemplu, am organizat pentru clienti in acest an un raliu turistic in Franta la care am participat si eu atat ca organizator cat si participant.

Si, pentru ca suntem la editia "Cum sa-i cheltuiesti", cum prefera Camelia Bazac sa isi cheltuiasca banii?

Cu noua colectie de la Ferrari Store, care aduce foarte multe noutati si niste produse superbe.

#Camelia Bazac afaceri, #Camelia Bazac Ferrari, #Camelia Bazac pasiuni, #femei pasiuni masini , #Top CEO