Google aduce o nouă funcție inteligentă în Gmail, bazată pe tehnologia Gemini AI, care va simplifica modul în care utilizatorii își gestionează evenimentele. Noua opțiune va permite adăugarea rapidă a evenimentelor în Google Calendar direct din e-mailuri, fără a mai fi nevoie de copiere manuală a informațiilor.
Cum funcționează noua funcție?
Începând de luni, utilizatorii Google Workspace au primit un buton „Adaugă în calendar” în e-mailurile care conțin detalii despre un eveniment. Gemini AI va detecta automat informațiile relevante din mesaj și va permite salvarea lor în Google Calendar printr-un simplu clic.
După apăsarea butonului, se va deschide un panou lateral în Gmail, unde utilizatorii pot verifica și confirma adăugarea evenimentului. Deocamdată, această funcție este disponibilă doar în limba engleză și pentru utilizatorii care accesează Gmail din browser.
Cine poate folosi această opțiune?
Noua funcție este integrată în planurile Google Workspace Business și Enterprise, dar și pentru utilizatorii abonamentelor Gemini Education, Gemini Education Premium și Google One AI Premium. De asemenea, este disponibilă pentru cei care au achiziționat suplimente Gemini Business sau Gemini Enterprise înainte ca acestea să fie eliminate.
Administratorii Google Workspace pot activa opțiunea din consola de administrare, prin secțiunea dedicată funcțiilor inteligente și personalizării.
Aceasta nu este prima funcție bazată pe Gemini AI pe care Google o introduce în Gmail. În ultimele luni, compania a implementat opțiuni precum rezumarea firelor de e-mail, generarea de răspunsuri și căutarea inteligentă în inbox. De asemenea, utilizatorii Gmail pot acum să efectueze plăți pentru facturi direct din e-mail, o funcție care a fost testată la sfârșitul anului trecut.
...citeste mai departe despre "Inteligența artificială simplifică una dintre cele mai utilizate funcții din Gmail. Cum se rezolvă totul în doar câteva secunde" pe Ziare.com