Agentia Nationala de Administrare Fiscala a actualizat vineri programul de asistenta pentru intocmirea electronica a declaratiei unice. Formularul 112 a suferit modificari majore in luna ianuarie.
Actualizarea programului electronic pentru intocmirea declaratiei 112 a fost necesara, dupa ce formularul a fost modificat substantial prin Ordinul comun al MInisterului de Finante, Ministerului Muncii si al Ministerului Sanatatii, nr. 1977/2757/1580/2013, publicat in Monitorul Oficial nr. 57 din 23 ianuarie 2014.
Noile reglementari, valabile incepand cu obligatiile fiscale aferente lunii februarie, stabilesc ca si informatiile referitoare la impozitul calculat si retinut, pe fiecare beneficiar de venit se face in declaratia fiscala unica, astfel incat "toate informatiile referitoare la calculul si retinerea obligatiilor aferente veniturilor de natura salariala vor fi concentrate in formularul 112", dupa cum argumenta acum aproximativ sapte luni ANAF.
Citeste mai multe despre Formularul electronic 112 a fost actualizat. Cum il folosesti? pe AvocatNet.ro