Compania TAROM s-ar putea indrepta, in perioada urmatoare, catre doua directii de dezvoltare, respectiv spre zona de low-cost sau spre accesarea de noi piete, a declarat, marti, George Marin, vicepresedinte Business Strategy la TAROM, intr-o conferinta de specialitate.
"Avem in derulare o analiza, ce are ca termen de finalizare sfarsitul acestui an. Dupa intocmirea analizei, vom decide care va fi structura exacta a flotei TAROM, in functie de modelele de operare adoptate. In perioada urmatoare, compania TAROM s-ar putea indrepta catre doua directii de dezvoltare, respectiv spre zona de low-cost sau spre accesarea de noi piete, cum ar fi, de exemplu, piata asiatica. In ceea ce priveste piata Americii de Nord, ramane sa mai vedem, pentru ca acolo concurenta e foarte acerba", a declarat George Marin.
Acesta a precizat ca TAROM nu are in vedere, in perioada urmatoare, sa schimbe structura serviciilor oferite calatorilor, pentru ca acest element reprezinta un mijloc de diferentiere pe piata de profil.
"Daca analiza pe care o efectuam va identifica suprapuneri de procese si activitati, atunci vom lua masurile care se impun. Compania TAROM nu se gandeste insa la ora actuala sa schimbe structura serviciilor oferite calatorilor, pentru ca acest element reprezinta un mijloc de diferentiere pe piata de profil", a mai spus George Marin.
Vicepresedintele Business Strategy a precizat ca TAROM are in prezent 2.055 de angajati, din care 252 de piloti, dispunand de o flota de 24 de avioane.