Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Brandient este multi-premiata la competitia internationala de design « Identity: Best of the Best 2006 »

Brandient este multi-premiata la competitia internationala de design « Identity: Best of the Best 2006 »
Brandient a primit trei premii si 10 nominalizari, fiind astfel cea mai vizibila prezenta in competitia internationala de design de logo si identitate de corporatie Identity: Best of the Best 2006, organizata de revista Identity din Moscova. La competitie au participat 153 de firme de branding si design din 24 tari, care au inscris 970 de cazuri in cinci categorii. Juriul competitiei a fost format din personalitati ale designului mondial precum David Hillman de la Pentagram, Gary Horton de la Attik, Bill Gardner de la Logo Lounge etc.
Brandient a primit cel mai mare numar de nominalizari si premii dintre toate firmele participante, 13 cazuri fiind nominalizate pe shortlist, iar trei dintre acestea premiate. Astfel, identitatea de corporatie Domo a primit premiul 2 in sectiunea Retail, identitatea Smartree A- premiul 2 in sectiunea Comert/Servicii iar logo-ul Radiocom a primit premiul 3 in sectiunea Industrie. Pe langa aceste premii, au fost nominalizate logo-urile Domo, Smartree, Albalact si identitatile grafice Europharm, Savana, Zuzu, Albalact, Brandient, Smartree (packaging) si Gabi Szabo.

Desi in Romania designul nu este inca privit cu increderea si respectul cuvenit, Brandient investeste continuu in emanciparea industriei autohtone de design si se straduieste sa transfere si clientilor sai credinta in acest instrument modern de business.

«Suntem bucurosi ca lucrarile noastre au fost apreciate si putin surprinsi de magnitudinea neasteptata a acestei aprecieri. In lumea reala a brandingului nu-ti propui sa desenezi un logo "de premiu," ci sa rezolvi o problema de business si management, cu toate constrangerile aferente. Premiile aduc insa o confirmare suplimentara a calitatii solutiilor gasite de Brandient pentru situatii reale ale unor firme si branduri proeminente din Romania.» Cristian A"KitA" Paul, Creative Partner, Brandient.

Brandient este compania romaneasca dedicata consultantei in strategie si design de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii A™. Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient s-a asociat recent cu agentia globala de branding Enterprise IG, parte a grupului WPP, pentru a pune la dispozitia clientilor sai un plus de competente, capacitate si experienta.

Proiectele de notorietate ale Brandient includ rebrandingul lantului de retail Domo, al companiei Astral, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al companiilor Novensys, Smartree etc, precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Domenia, Tuca si Asociatii, Qualians, Zuzu etc.

Sursa: Anca Tazlaoanu, Bradient

Bloombiz.ro



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1109 ori