Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

In urma parteneriatului cu Carrefour,

Sorin Minea: Brandul Angst nu va disparea

Sorin Minea: Brandul Angst nu va disparea


Primul magazin Angst Carrefour a fost dechis in Capitala, la Domenii. In urma acestui parteneriat, retailerul francez intra pe segmentul magazinelor de proximitate, iar reteaua Angst, detinuta de omul de afaceri Sorin Minea, va beneficia de experienta si infrastructura pe care le are Carrefour.

Omul de afaceri Sorin Minea a declarat, pentru Business 24, ca brandul Angst nu va disparea si ca parteneriatul este, de fapt, o franciza.

"Magazinele vor fi Carrefour Express Angst, nu dispare brandul si este vorba, in mare, pe hartie, despre o franciza. Este vorba despre preluarea unei francize Carrefour, de catre reteaua Angst, cu pastrarea, in paralel, a brandului Angst. La primul magazin, care a fost deschis la Domenii, se vede foarte clar, Angst Domenii", a precizat patronului lantului de supermarketuri Angst.

Acesta a mai adaugat ca uniformele angajatilor vor fi mixte, Carrefour si Angst.

Marfa va fi, de asemenea, mixta, formata atat din produse specifice pentru Angst, cat si pentru Carrefour, pentru ca "este vorba despre o franciza cu libertate destul de mare", asa cum descrie Sorin Minea parteneriatul cu Carrefour.

Angst, intre hypermarket si retea de proximitate

Omul de afaceri recunoaste ca lantul francez de hypermarketuri ii este superior, din punct de vedere al logisticii si al infrastructurii, iar "alianta" cu Carrefour ii va oferi achizitii mai ieftine.

"Carrefour imi va aduce marfa la care are putere de negociere mai mare, si pe care o voi putea vinde catre consumator mai ieftin, iar Angst va aduce produsele pe care le are, in continuare, in magazine si pe care le-a avut dintotdeauna", spune Minea, pentru Business24.

Primul magazin deschis impreuna cu Carrefour este cel de la Domenii, dar pana la sfarsitul anului viitor, toata reteaua Angst va fi rebranduita. Sorin Minea spune insa ca nu planuieste sa se extinda in tara.

"Angst se va dezvolta cu precadere in Bucuresti si in cel mult in orasele din jurul Bucurestiului sau foarte aproape de Bucuresti. Nu dorim o desfasurare la nivel national."

In schimb, toata reteaua va ramane deschisa oricaror cereri ale consumatorului, precizeaza omul de afaceri. Patronul Angst nu exclude, insa, posibilitatea deschiderii si a altor magazine sub brandul Carrefour Market-Angst.

Angst, un business de 44 milioane de euro

Toate magazinele Angst au suprafete cuprinse intre 150 si 1.000 mp. Magazinele Carrefour Market-Angst vor vinde, in principal, produse alimentare.

Businessul condus de Sorin Minea a ajuns, anul trecut, la 44 milioane de euro. Tot in 2010, Sorin Minea a preluat pachetul majoritar al companiei ANGST Ro, infiintata in 1990 de el, impreuna cu Urs Angst. Pozitia de CEO al companiei romanesti a fost ocupata inca de la inceput de Sorin Minea.

Carrefour administreaza, in Romania, cu exceptia unitatii deschise in franciza cu Angst, 60 de magazine, in total. Dintre acestea, 23 sunt hipermarketuri, iar restul de 37 sunt supermarketuri.

Carrefour, retailerul francez aflat pe primul loc pe segmentul supermarketurilor din Romania, anunta, in luna iulie din acest an, o crestere de 1,4% a vanzarilor in trimestrul doi, dupa doua trimestre consecutive de scadere.

Vanzarile retailerului in Romania au ajuns la 288 milioane de euro si 555 milioane de euro in primul semestru din 2011.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 4074 ori