Studiu: 85% dintre manageri folosesc site-urile de socializare la serviciu

Marti, 03 Aprilie 2012, ora 16:59
2124 citiri
Studiu: 85% dintre manageri folosesc site-urile de socializare la serviciu

Circa 85% dintre manageri acceseaza site-uri de socializare la locul de munca, fata de 75% dintre angajati, reiese dintr-un studiu realizat de KPMG in 2011, la nivel global, care reflecta unele tendinte ale consumatorului de tehnologie.

Potrivit aceluiasi studiu, 14% dintre angajati nu folosesc niciodata astfel de site-uri la serviciu.

"Cine nu foloseste acum facebook-ul e ca si cum la inceputul anilor 1990 nu folosea fax-ul sau telefonia fixa, am citit zilele trecute intr-un articol. Studiile efectuate de KPMG scot in evidenta diferente intre ceea ce gandesc managerii despre angajatii lor privind utilizarea site-urilor de socializare si utilizarea lor efectiva de catre angajati", a declarat marti Mihai Rada, director in cadrul KPMG Romania.

Potrivit studiului, 40% din managerii din Stalele Unite si Austria cred ca angajatii lor folosesc serviciile de socializare cel putin o data pe zi, dar numai 15% dintre angajati spun ca si acceseaza aceste site-uri. "De aici rezulta ca exista o diferenta intre ceea ce gandesc managerii si ceea ce gandesc angajatii", a mentionat Mihai Rada. Studiul realizat de KPMG a inclus, in ultimii doi ani, si respondenti din Romania.

Numai 4% dintre respondenti ar renunta la telefonia fixa in urmatoarele 12 luni

Potrivit aceluiasi studiu, doar 4% din respondenti au declarat ca s-ar gandi sa renunte la telefonia fixa in urmatoarele 12 luni, iar 80% dintre respondenti cred ca este importanta si ca nu vor sa renunte la ea.

"Daca pana acum un an sau doi, toata lumea vedea sfarsitul telefoniei fixe, oamenii nu sunt inca pregatiti sa renunte la telefonia fixa. Cel mai important motiv il reprezinta accesul al internet in banda larga. Toata lumea simte ca accesul la internet dintr-o linie fixa ofera viteze mai mari decat internetul mobil", a mai spus oficialul KPMG Romania.

Acesta a adaugat ca, potrivit studiului, sunt persoane care isi pastreaza linia fixa din obisnuinta si foarte multi utilizatori care spun ca linia fixa este "mai de incredere" decat linia mobila.

Potrivit aceluiasi studiu, circa 63% din clienti vor sa aiba acces la servicii medicale sau sa isi consulte analizele medicale folosind telefonul mobile sau un aparat mobil.

#studiu kpmg retele sociale, #kpmg manageri retele sociale, #loc munca site socializare , #Retele sociale