Scaderea varstei de inscriere pe Facebook, profitabila pentru companie

Miercuri, 20 Iunie 2012, ora 11:13
2619 citiri
Scaderea varstei de inscriere pe Facebook, profitabila pentru companie

Facebook intentioneaza sa ofere statutul de membru al retelei sociale si copiilor sub 13 ani, iar acest lucru ar putea fi o miscare buna pentru companie, spune Simon Mansell, CEO al agentiei de publicitate TBC Digital, care lucreaza cu Facebook.

TBG a analizat mai mult de 170 milioane de impresii privind anunturile de publicitate de pe Facebook pentru a vedea cat de accesate sunt acestea pe categorii de varste, potrivit Mashable.

A fost analizat un indice numit costul pe click, observandu-se ca utilizatorii Facebook de 16 ani si cei cu varsta cuprinsa intre 13 si 15 ani au avut un grad ridicat de accesare a anunturilor.

Simon Mansell spune ca scaderea varstei minime cerute de Facebook pentru a deveni membru al retelei ar fi un lucru benefic pentru companie si firmele care isi fac publicitate in retea. In plus, atragerea unor membri foarte tineri implica includerea Facebook in reteaua mobila si ar putea ajuta Facebook sa se adapteze la noul concept de Internet, care se indeparteaza de desktop si laptop.

#Facebook membri, #Facebook varste membri, #varsta inscriere Facebook, #beneficii varsta inscriere Facebook , #Retele sociale