Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Scaderea varstei de inscriere pe Facebook, profitabila pentru companie

Scaderea varstei de inscriere pe Facebook, profitabila pentru companie


Facebook intentioneaza sa ofere statutul de membru al retelei sociale si copiilor sub 13 ani, iar acest lucru ar putea fi o miscare buna pentru companie, spune Simon Mansell, CEO al agentiei de publicitate TBC Digital, care lucreaza cu Facebook.

TBG a analizat mai mult de 170 milioane de impresii privind anunturile de publicitate de pe Facebook pentru a vedea cat de accesate sunt acestea pe categorii de varste, potrivit Mashable.

A fost analizat un indice numit costul pe click, observandu-se ca utilizatorii Facebook de 16 ani si cei cu varsta cuprinsa intre 13 si 15 ani au avut un grad ridicat de accesare a anunturilor.

Simon Mansell spune ca scaderea varstei minime cerute de Facebook pentru a deveni membru al retelei ar fi un lucru benefic pentru companie si firmele care isi fac publicitate in retea. In plus, atragerea unor membri foarte tineri implica includerea Facebook in reteaua mobila si ar putea ajuta Facebook sa se adapteze la noul concept de Internet, care se indeparteaza de desktop si laptop.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 2512 ori