LinkedIn isi intareste prezenta pe platformele mobile prin achizitionarea aplicatiei Pulse

Vineri, 12 Aprilie 2013, ora 12:36
1472 citiri
LinkedIn isi intareste prezenta pe platformele mobile prin achizitionarea aplicatiei Pulse
Sursa foto: Droid-life.com

LinkedIn, cea mai mare retea sociala din lume dedicata profesionistilor, a anuntat, joi, achizitionarea aplicatiei Pulse, care faciliteaza accesul utilizatorilor la stiri si informatii prin intermediul telefoanelor mobile.

Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita, insa este estimata la aproximativ 90 de

milioane de dolari, transmit Bloomberg si AFP.

Creata in 2010, in California, de Akshay Kothari si Ankit Gupta, pe vremea cand acestia erau studenti ai Universitatii Stanford, aplicatia Pulse faciliteaza accesul detinatorilor de telefoane mobile la stiri si informatii online.

Aplicatia Pulse va fi folosita pentru a face reteaua LinkedIn mai relevanta pentru persoanele care deja folosesc acest site pentru a cauta locuri de munca, pentru a-si prezenta abilitatile si experienta profesionala si pentru a intra in anumite retele de profesionisti.

Pulse are peste 30 de milioane de utilizatori (prin intermediul telefoanelor inteligente si tabletelor) din peste 190 de tari, in timp ce peste 750 de publisheri isi distribuie continutul prin intermediul acestei aplicatii.

Reteaua LinkedIn, detinuta de LinkedIn Corp., are peste 200 de milioane de utilizatori, in peste 200 de tari si teritorii.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#achizitii LinkedIn, #LinkedIn platforme mobile, #cumparare Pulse LinkedIn, #investitii LinkedIn , #Retele sociale