Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

LinkedIn isi intareste prezenta pe platformele mobile prin achizitionarea aplicatiei Pulse

LinkedIn isi intareste prezenta pe platformele mobile prin achizitionarea aplicatiei Pulse


LinkedIn, cea mai mare retea sociala din lume dedicata profesionistilor, a anuntat, joi, achizitionarea aplicatiei Pulse, care faciliteaza accesul utilizatorilor la stiri si informatii prin intermediul telefoanelor mobile.

Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita, insa este estimata la aproximativ 90 de
milioane de dolari, transmit Bloomberg si AFP.

Creata in 2010, in California, de Akshay Kothari si Ankit Gupta, pe vremea cand acestia erau studenti ai Universitatii Stanford, aplicatia Pulse faciliteaza accesul detinatorilor de telefoane mobile la stiri si informatii online.

Aplicatia Pulse va fi folosita pentru a face reteaua LinkedIn mai relevanta pentru persoanele care deja folosesc acest site pentru a cauta locuri de munca, pentru a-si prezenta abilitatile si experienta profesionala si pentru a intra in anumite retele de profesionisti.

Pulse are peste 30 de milioane de utilizatori (prin intermediul telefoanelor inteligente si tabletelor) din peste 190 de tari, in timp ce peste 750 de publisheri isi distribuie continutul prin intermediul acestei aplicatii.

Reteaua LinkedIn, detinuta de LinkedIn Corp., are peste 200 de milioane de utilizatori, in peste 200 de tari si teritorii.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Mediafax
Articol citit de 1098 ori