Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Google + este un dezastru. Ultimele studii confirma

Google + este un dezastru. Ultimele studii confirma


Larry Page a vorbit recent despre reteaua sociala Google+, supranumind-o o "coloana vertebrala sociala" a companiei. In acest caz insa, spinarea Google este mai vulnerabila decat ar vrea Page sa se vada, cel putin potrivit ultimelor rapoarte in domeniu.

Rezultatele unei analize Fast Company, publicata in aceasta saptamana, releva un interes in declin din partea utilizatorilor retelei de socializate Google +, cu un angajament slab, cu activitate minima.

Google insa riposteaza, caracterizand studiul ca fiind unul "defectuos", de vreme ce peste 170 milioane de oameni s-au inregistrat pe retea, scrie FastCompany.

Cu toate acestea, rezultatele unui alt raport, publicat de RJ Metrics, contureaza o imagine asemanatoare a retelei de socializare Google+, pe care o caracterizeaza ca fiind "un oras fantoma al lumii virtuale". Studiul se bazeaza pe un esantion de 40 mii de utilizatori Google +, alesi la intamplare. RJM a descarcat si analizat informatiile publice ale fiecarui utilizator din esantionul reprezentantiv, iar rezultatele arata ca mesajele postate pe Google + au in medie mai putin de o replica si mai putin de o redistribuire.

Rezultate dezastruoase

Aproximativ 30% dintre utilizatorii care posteaza o data, nu mai posteaza si a doua oara si exista sanse ca 15% dintre utilizatorii care posteaza de cinci ori, sa nu mai posteze niciodata pe reteaua de socializare. Media dintre postari, in cazul celor care publica constant mesaje, este de 12 zile.

"Prin simpla monitorizare a angajamentului, in cazul postarilor publice, studiul nu ofera o reprezentare corecta a tuturor schimburilor de informatii si a activitatii care se desfasoara pe Google+. Marele avantaj al retelei de socializare este tocmai faptul ca poti posta mesaje private sau pentru anumite cercuri de prieteni, nu esti nevoit sa-ti impartasesti public gandurile fotografiile", se apara reprezentantii Google.

Si RJM mentioneaza in raport ca rezultatele privesc doar zona de public share a retelei de socializare. Cu toate acestea, RJM scrie ca este "socanta distanta foarte mare intre doua postari publice". Utilizatorii asteapta in medie 15 zile intre prima si cea de-a doua postare publica, perioada care scade pe parcurs, insa foarte putin: exista o medie de 10 zile intre cel de-al cincilea si cel de-al saselea post public.

"De vreme ce studiem doar postarile publice, este foarte posibil ca utilizatorii sa mai posteze mesaje private in aceasta perioada, pe care nu le putem vedea. Insa, in orice caz, suntem destul de surprinsi de perioadele foarte mari dintre doua postari publice", se arata in raportul RJM.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1527 ori