De ce nu stau oamenii de afaceri pe Facebook si Twitter?

Luni, 23 Iulie 2012, ora 09:01
2914 citiri
De ce nu stau oamenii de afaceri pe Facebook si Twitter?

Directorii celor mai mari companii din lume sunt la ani lumina fata de majoritatea dintre noi, in ceea ce priveste utilizarea retelelor sociale.

Potrivit Fortune Sociale CEO Index, editia 2012, doar 7,6% dintre managerii prezenti in topul Fortune 500 folosesc Facebook, in timp ce doar 4% folosesc Twitter.

Aceste cifre sunt in totala opozitie cu gradul de folosire a mediilor sociale in randul utilizatorilor obisnuiti din Statele Unite, spre exemplu, unde peste 50% dintre consumatori folosesc Facebook si mai mult de o treime folosesc Twitter.

LinkedIn pare a fi singura retea sociale careia managerii ii acorda atentie, 26% dintre ei avand un cont activ in cadrul acestei retele.

In mod notabil, putini dintre directorilor marilor companii prezente in studiu, care au un cont de Twitter au si o audienta mare. Media este de 33.250 de urmaritori.

De ce ar trebui, insa, ca un director executiv sa foloseasca social media? Il poate ajuta la promovarea brandului si la cresterea vanzarilor, potrivit unui studiu realizat in martie de BRANDfog. Si, in plus, managerii sunt luati de model si sunt considerati de incredere in fata angajatilor si consumatorilor.

Managerii pot fi uneori extrem de ocupati, incat rareori au timp sa gandeasca altceva dincolo de prioritatile lor imediate. Dar, uneori, social media poate fi o unealta folositoare.

"Stiu ca managerii petrec timp pe Facebook, asa ca folosesc si eu aceasta platforma pentru a discuta cu ei idei noi si pentru conversatie. Pagina mea de Facebook este mica, dar este concentrata catre executivi", spune Steve Rubel, director in cadrul Edelman Digital, citat de Mashable.

Motive pentru care managerii ar trebui sa foloseasca social media.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#manageri cont Facebook, #manageri cont Twitter, #manageri activitate social media , #Retele sociale