Care sunt companiile cu cei mai multi fani pe Facebook?

Sambata, 18 August 2012, ora 10:30
2875 citiri
Care sunt companiile cu cei mai multi fani pe Facebook?

Companiile au invatat ca prin retelele de socializare se pot promova usor si ieftin. Campaniile de marketing pe Facebook ajung, de multe ori, la un numar mai mare de utilizatori decat o fac mediile clasice de publicitate.

Astfel, Facebook a devenit un camp de razboi pentru numeroase companii, in lupta pentru cele mai multe like-uri, scrie Business Insider.

Iata care sunt companiile cu cei mai multi fani pe Facebook, conform Likester AdCenter.

1. Coca-Cola - 47,6 milioane

Istoria paginii Facebook a Coca-Cola a inceput in urma cu patru ani si nu din initiativa companiei. Doi fani ai brandului nu erau prea incantati de prezenta Coca-Cola pe Facebook, asa ca si-au construit singuri o pagina.

In loc sa ceara inchiderea imediata a paginii, compania a decis sa lucreze impreuna cu cei doi impatimiti pentru a construi o pagina mai interesanta.

2. Disney - 37,8 milioane

Site-ul Mashable descrie pagina de Facebook a Disney drept "cea mai incantatoare strategie de social media de pe planeta".

Site-ul permite fanilor sa interactioneze cu compania, prin link-uri catre alte 268 de pagini unde acestia pot pune intrebari sau isi pot exprima parerea despre anumite produse.

3. Converse - 32,7 milioane

Converse incearca sa isi puna amprenta asupra paginii de Facebook prin evidentierea calitatilor brandului.

"Aducem ceva nou, ascultam mai mult decat vorbim. De asemenea, nu aducem alte campanii de promovare pe o platforma unde tot ce conteaza e conversatia", a spus seful de marketing al companiei, Geoff Cottrill.

Astfel, compania vrea sa afle ce gandesc fanii si cum folosesc produsele lor.

4. Starbucks - 31,3 milioane

Strategia Starbucks pe Facebook e sa creeze relatii cu clientii sai, la fel cum se intampla si in cafenelele sale.

Intr-un interviu acordat Forbes, un director al companiei, Adam Brotman, a spus: "ne extindem si ne imbunatatim platforma web globala, cream aplicatii de inalta clasa pentru iOS si Android si dezvoltam o platforma de e-commerce, o strategie diferita de Wi-FI, o platforma de social media si un program de loialitate Starbucks".

Cu alte cuvinte, nu exista vreun colt de Internet ignorat de companie.

5. Red Bull - 29,6 milioane

Red Bull nu e doar o bautura energizanta, ci este o masinarie care genereaza continut. Compania creeaza stiri, articole si clipuri in fiecare zi, pe care le promoveaza pe canalele de marketing precum Facebook si Twitter.

Astfel, site-urile companiei sunt pline de continut nou si indruma fanii Red Bull catre site-ul companiei. Strategia Red Bull e sa iti atraga atentia, de multe ori prin atleti celebri sau evenimente foarte populare.

#promovare Facebook, #fani companii Facebook, #promovare online companii, #strategii marketing online , #Retele sociale