Remarketing-ul, un instrument care permite afisarea unor reclame utilizatorilor care au vizitat cel putin o data un anumit website, este una dintre cele mai eficiente tactici. O campanie desfasurata de Webdigital si Standout demonstreaza acest lucru.
Cele doua companii au realizat o campanie, in perioada 20 Noiembrie - 10 Decembrie 2012, in care 10 blogeri au acceptat utilizarea remarketing-ului pentru fidelizarea cititorilor.
Remarketing-ul permite afisarea unor reclame utilizatorilor care au vizitat cel putin o data un anumit website. Aceasta tactica vizeaza identificarea audientei relevante in functie de comportamentul utilizatorului si de interesul acestuia pentru produsele, serviciile sau categoria de continut descrise pe o anumita pagina din cadrul website-ului vizitat.
Cei care au acceptat provocarea au fost:
* www.bookaholic.ro
* www.buhnici.ro
* www.clickio.ro
* www.digitalsport.ro
* www.imperatortravel.ro
* www.laviniabiberi.com
* www.motivonti.ro
* www.nwradu.ro
* www.petreanu.ro
* www.umbluliber.com
Scopul campaniei realizate a fost cresterea vizibilitatii blogurilor in randul propriilor cititori. Bannerele din cadrul campaniei au atins peste 2.300.000 afisari si au cumulat 5.800 de click-uri, ceea ce aminteste ca instrumentele de marketing online sunt transparente si cuantificabile.