Despre "E"-uri, la Conferinta Internationala "Marketing in Direct"

Marti, 24 Mai 2011, ora 12:36
1973 citiri
Despre "E"-uri, la Conferinta Internationala "Marketing in Direct"

Marketingul Direct sta sub semnul ‚E’-urilor la cea de-a 3a editie a conferintei: e-mail, e-commerce, e-marketing. Luand in considerare tendinta marketingului de a se muta pe online, Conferinta Internationala „Marketing in Direct” (MID) va despica firul in trei prin intermediul a 21 specialisti.

Pe 1 iunie, la Clubul Diplomatic Bucuresti, 250 de practicieni din domeniul marcomm vor afla  cele mai eficiente instrumente de comunicare directa aplicate in mediul digital.

In prima parte a zilei specialistii internationali Dela Quist, Rogier van der Veen, Michael Straathof impartasesc noile tactici si solutii de promovare, iar Marius Ghenea si Silviu Hotaran ofera insight-uri inspirationale din culisele antreprenoriatului, astfel incat viziunea asupra strategiei de comunicare integrata sa fie completa.

A doua parte a conferintei, propune trei workshopuri: E-Mail Marketing, cu tema Targeteaza precis, fii rapid, optimizeaza!, Online & Social Media Marketing: Promoveaza-te eficient in mediul online si E-commerce / Marketing Afiliat: Maximizeaza afacerea ta online!

Nume sonore vor participa la cele 3 workshop-uri desfasurate concomitent: Lucian Despoiu (Kondiment), Oana Dereli (Pictas), Andrei Georgescu (White Image), Calin Rotarus (ArboInteractive), Bogdan Nedelcov (Mail Agent), Victor Kapra (consultant online), Alin Chiriac (Strateg Ad), Dragos Stanca (Q2M & Publio), Adrian Alexandrescu (Interactions), Alin Zainescu (Media IQ & Status Pimp), Dorin Boerescu (2 Parale), Cristian Ignat (2 Parale), Madalin Matica (ex Dot Commerce) si Andrei Radu (Link2eCommerce).

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#marketing direct, #conferinta marketing direct, #e commerce, # e marketing, #instrumente comunicare marketing, #workshop marketing direct , #stiri Silviu Hotaran