Producatorul japonez de echipamente electronice Sony Corp a anuntat marti ca nu va intra intr-un razboi al preturilor pe piata tabletelor informatice, in conditiile in care vrea sa ajunga din urma rivalul Samsung Electronics.
In cursul acestei luni, Sony va incepe sa vanda pe piata din SUA cea mai noua tableta a sa, Sony Xperia, la un pret de 399 de dolari pentru versiunea cu o memorie de 16GB, un pret similar cu cel la care se vinde tableta Samsung cu o rezolutie similara, transmite Reuters.
Tableta Apple iPad 2, cu o memorie de 16GB, se vinde la un pret de 399 de dolari.
"Nu vrem sa concuram pe baza pretului pe segmentul tabletelor", a declarat marti vicepresedintele Sony, Kunimasa Suzuki.
In luna aprilie a acestui an, atunci cand Sony a lansat prima sa tableta, Kunimasa Suzuki a declarat ca grupul nipon vrea sa devanseze Samsung si sa devina cel mai mare producator de tablete Android in decurs de un an. Cu toate acestea, tabletele Sony nu au captat atentia consumatorilor iar grupul nipon nu a reusit inca sa intre in topul celor mai mari producatori de tablete, segment dominat de Apple cu o cota de piata de aproximativ 70%.
Cea mai noua tableta de la Sony intra insa pe o piata si mai aglomerata decat predecesoarele sale. In luna iunie, Microsoft Corp a dezvaluit prima sa tableta, denumita Surface, dar nu a anuntat inca pretul de comercializare.
Ce stie sa faca tableta Microsoft Surface
De asemenea, Sony Xperia va concura si cu o serie de tablete ieftine precum Kindle Fire comercializata de Amazon, Nexus 7 podusa de Google si Nook Tablet de la Barnes & Nobles, toate avand un pret de 199 de dolari.
Amazon va lansa doua tablete de 7 inch
Google a prezentat Nexus 7, prima tableta dezvoltata de companie