Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Galaxy Note, telefonul viitorului

Galaxy Note, telefonul viitorului


Samsung Galaxy Note a fost asemanat cu o felie de paine toast, cu un device pentru elefanti sau cu o intoarcere la telefoanele "caramizi" din anii '80, insa, daca ne luam dupa vanzarile companiei, acesta s-ar putea sa fie designul viitorului.

Samsung Electronics a anuntat ca a vandut 5 milioane de unitati din telefonul/tableta Galaxy Note, sporindu-si profitul pe trimestrul tocmai incheiat, scrie Reuters. Pentru intreg anul, Samsung spera sa vanda 10 milioane de astfel de dispozitive.

Succesul dispozitivului nu e intamplator, iar utilizatorii si expertii in design considera ca noul telefon/tableta marcheaza o adevarata schimbare in lumea dispozitivelor mobile.

Cea mai notabila caracteristica a Galaxy Note e marimea sa, avand un ecran de 5,3 inci, latime aproape la fel de mare ca lungimea telefoanelor iPhone. De altfel, dispune de stilus.

In timp ce co-fondatorul Apple, Steve Jobs, ridiculiza ideea folosirii unui creion pentru a interactiona cu un ecran, Samsung a creat un parteneriat cu Wacom Co. Ltd, companie japoneza, lider mondial in tehnologii destinate creioanelor digitale, pentru a crea un produs mai mic si mai subtire.

Parte din strategia de promovare a Galaxy Note a fost angajarea unor artisti care au fost dusi in mall-uri si pusi sa deseneze portretele trecatorilor.

De ce e Galaxy Note atractiv?

Un director al Samsung, Lee Jui Siang, declara ca oamenii vor sa care un singur dispozitiv - mai ales unul care permite scrierea de mana. Conform unui sondaj realizat la nivel global, posibilitatea realizarii unor notatii de mana a fost vazuta bine mai ales in Asia.

Vicepresedintele Samsung, Lee Minhyouk considera ca modul in care este realizat Galaxy Note este si o depasire a tabuului conform caruia telefoanele trebuie sa fie destul de mici incat sa incapa cu usurinta in mana.

"Smartphone-urile sunt axate pe distractie. Galaxy Note a fost creat prin depasirea acestui tabu si prin axarea pe noi functii de care smartphone-urile au nevoie", a declarat Lee pentru Reuters.

Ceea ce reuseste noul device sa exemplifice este ca piata dispozitivelor mobile se maturizeaza si se deschide catre posibilitati mai mari de diversificare pe masura ce utilizatorii si producatorii experimenteaza cu designul.

Produsul a fost lansat mai intai in Europa si Asia, pe piata americana intrand abia la inceputul acestui an.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2956 ori