Veniturile Romtelecom au scazut in 2010 cu 8,4%, 716,9 milioane euro, la de la 782,5 milioane euro in 2009, potrivit raportului OTE dat publicitatii vineri si preluat de NewsIn.
Totodata, profitul EBITDA (inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare) a scazut in 2010 cu 38,7%, la 154,7 milioane euro, de la 252,5 milioane euro cu un an in urma."2010 a fost un an dificil pentru Romtelecom, la fel ca pentru intreaga piata telecom din Romania, care a trebuit sa faca fata nevoilor clientilor de a-si scadea bugetele alocate pentru comunicare si divertisment.
Ar fi fost greu pe orice piata telecom, insa a fost si mai dificil pe o piata ca aceea romaneasca, cu una dintre cele mai intense competitii la nivelul preturilor din regiune", a declarat directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis.
La sfarsitul anului trecut, numarul liniilor fixe a scazut cu 5,8%, la 2,6 milioane.
Pe de alta parte, numarul total de abonamente a ajuns la aproximativ 4,7 milioane, in crestere fata de 2009, depasind un milion de clienti pentru servicii broadband, dar si pentru cele TV (cresteri de 23%, respectiv 15,7%).
Numarul clientilor IPTV s-a apropiat de 30.000 la sfarsitul lui 2010, in timp ce serviciul de internet de mare viteza VDSL a atras un numar de aproape 50.000 de clienti.
In ceea ce priveste serviciile TV, Romtelecom a lansat anul trecut un canal dedicat de infotainment, Dolce Sport.