Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Romtelecom lanseaza marti Dolce Interactiv in 10 orase

Romtelecom lanseaza marti Dolce Interactiv in 10 orase

Dolce Interactiv, noul serviciu IPTV (televiziune prin protocolul de internet) de la Romtelecom, este lansat marti preliminar in 10 mari orase din tara, de acest serviciu putand beneficia clientii care dispun de conexiunea de banda larga potrivita, in ceea ce priveste viteza de transfer, informeaza NewsIn.

Dolce Interactiv va fi disponibil din decembrie in zece orase: Bucuresti, Iasi, Constanta, Timisoara, Galati, Cluj Napoca, Craiova, Brasov, Ploiesti si Braila.

Acest serviciu este lansat pe piata la trei ani de la aparitia Dolce, serviciul de televiziune prin satelit de la Romtelecom, care a inregistrat in al doilea an de existenta o crestere a numarului de clienti de 65% (de la 390.000 in 2007 la 643.000 in 2008).

In prezent, baza de clienti a Dolce numara peste 850.000 de utilizatori, ceea ce reprezinta, potrivit evolutiei bazei de clienti prezentate de Romtelecom, o crestere de 32,1% fata de 2008 (643.000 clienti).

Din punct de vedere tehnic, Dolce Interactiv necesita o linie telefonica fixa si o conexiune de banda larga cu o capacitate de transfer de minim 8 Mbps.

IPTV (televiziune prin protocolul de internet) reprezinta un sistem prin care serviciul de televiziune este livrat pe internet prin reteaua unui operator, pe baza de abonament.

Romtelecomanunta ca serviciul va fi optimizat si calibrat in decursul lunilor urmatoare, cu noi functionalitati adaugate periodic, urmand sa fie disponibil pentru un numar mai mare de clienti.

"Dolce a fost o experienta foarte buna, atat pentru Romtelecom, cat si pentru piata din Romania, deoarece am reusit sa oferim servicii digitale de calitate la tarife foarte atractive. Si consider ca acesta a fost un moment pozitiv in industria telecom. Publicul nu era obisnuit sa primeasca astfel de servicii de la Romtelecom, la acel moment. Acum avem un numar semnificativ de clienti, aproximativ 850.000. (...) Acum cativa ani, Romtelecom a inteles ca rolul sau de simplu operator telecom se apropia de final si de aceea ne-am gandit sa ne indreptam catre o zona care promite foarte mult, respectiv zona de entertainment. Actuala strategie a companiei este de a deveni treptat numarul 1 in zona de divertisment din Romania, iar acest lucru presupune sa fim capabili sa oferim servicii TV, jocuri etc.", a declarat directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis.

Potrivit ultimului raport financiar al OTE, veniturile Romtelecom din primele noua luni ale anului au scazut cu 7,2% comparativ cu perioada similara a anului trecut, la 609,4 milioane euro, datorita, in principal, scaderii cu 15% a incasarilor pe segmentul voce din trimestrul III.

Conform raportului actionarului majoritar al OTE, care detine 54,01% din actiunile Romtelecom, profitul OIBDA (inainte de includerea deprecierii si a amortizarii) al operatorului roman de telecomunicatii a crescut cu 2,9% in perioada ianuarie-septembrie, de la 196,3 milioane euro la 201,9 milioane euro.

 

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 2798 ori
Citeste mai multe despreclienti dolce internet romtelecom