Romtelecom a lansat un nou serviciu de comunicare unificata

Joi, 21 Octombrie 2010, ora 13:12
1829 citiri
Romtelecom a lansat un nou serviciu de comunicare unificata

Compania Romtelecom, cel mai mare operator local de telefonie fixa, a lansat prin divizia sa, Romtelecom Business Solutions, un nou serviciu de comunicare unificata, sub brandul My Office, oferindu-le clientilor companii posibilitatea de a-si optimiza afacerile, informeaza NewsIn.

My Office ofera posibilitatea conectarii audio si video a mai multor persoane in acelasi timp, indiferent de locul in care se afla acestea, cat si partajarea aceluiasi desktop, folosirea acelorasi aplicatii, chiar si lucrul in comun pe un document in timp real.

"Lansand My Office, Romtelecom devine primul operator de telecomunicatii local care ofera solutia completa de Hosted Unified Communications (servicii gazduite de comunicatii unificate), pe o platforma Microsoft operata de compania Central Europe On Demand", spun reprezentantii companiei.

My Office acopera toate nevoile de comunicare ale clientilor companii, incluzand monitorizarea prezentei angajatilor (status si disponibilitate), mesagerie instanta intre acestia pe echipamente fixe sau mobile, conferinte audio, video si web, dezvoltare de site-uri web si spatii de lucru comune, e-mail mobil, calendar, partajare a listei de adrese, a task-urilor comune si a fisierelor, si controlul documentelor.

Serviciul are doua variante de abonamente, cu preturi incepand de la 2,5 euro pe luna si mai multe optiuni aditionale, fiind disponibil imediat dupa semnarea contractului cu Romtelecom.

Clientul nu trebuie sa faca investitii initiale in echipamente sau licente software, in intretinere si operare, platind doar tariful lunar pe cont de utilizator.

"Implementarea acestui gen de servicii in house e costisitoare si pana acum si-au putut-o permite doar firmele mari, cu mii de angajati si bugete IT de ordinul a zeci sau sute de mii de euro. Romtelecom ofera acum si companiilor de marime mica si medie, cu pana la 100 de angajati, accesul la acest gen de servicii pe un model SaaS (Software as a Service) si la preturi accesibile", a declarat directorul executiv comercial pe segmentul de business in Romtelecom, George Makowski.

Accesul la My Office se poate face prin orice fel de echipament (calculator, laptop, telefon mobil) si peste orice fel de conexiune Internet (fixa sau mobila).

"Prima noastra prioritate este sa oferim pietei locale servicii si tehnologii de varf de cloud computing. Parteneriatul cu Romtelecom si Central Europe On Demand marcheaza un moment important pentru piata si deschide noi oportunitati de afaceri pentru partenerii nostri. Suntem convinsi ca My Office de la Romtelecom este o oferta extraordinara pentru companii mici si mijlocii. Aceste servicii de comunicatii unificate vor pune in valoare productivitatea personala obtinuta pe aplicatii client ale Microsoft Office - pe telefon, PC si interfete Web - si vor duce la nivelul urmator comunicarea si colaborarea la nivelul organizatiilor", a declarat la randul sau directorul general al Microsoft Romania, Ronald Binkofski.

Central Europe On-Demand, operatorul de servicii de tip cloud recunoscut la nivel international, pune la dispozitia clientilor un portofoliu complet de servicii sigure si de incredere de Comunicatii Unificate Microsoft.

Acestea garanteaza suport IT 24/7 cu o disponibilitate de 99,99% si centre de date sigure, certificate ISO in regiunea Europei Centrale.

 

#cloud, #computing, #my, #office, #romtelecom , #stiri Romtelecom