Vineri, 26 Iunie 2009, ora 10:41
1353 citiri
Reprezentanta locala a constructorului auto francez Renault, va investi 40% din bugetul de promovare din acest an in modelele Clio si Megane. Compania considera ca cele doua mdele pot sustine tendinta ascendenta a cotei de piata din ultimele luni si recuperarea punctelor procentuale pierdute.
Spre comparatie, in 2007 Renault avea o cota de piata de 9,3% si a fost liderul marcilor de import.
"
Nu vrem sa facem volume mari, vrem sa investim in Megane si Clio si sa ne pozitionam bine pe piata pentru ce a mai ramas din 2009 si pentru 2010. (...) Pot sa va spun ca 40% din bugetul nostru de promovare va merge in Clio si
Megane", a spus Cambolive, citat de Mediafax.
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
Cu ocazia conferinței Google I/O 2024, noua versiune a smartphone-ului Pixel, modelul 8a, face deja valuri înainte de lansarea oficială, datorită unei prezentări video neoficiale care...
Polestar, producătorul suedez de mașini electrice, a intrat pe piața dispozitivelor mobile lansând Polestar Phone, un smartphone conceput special pentru posesorii de mașini electrice....