Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

RDS.Link, marca de incredere in Romania

RDS.Link, marca de incredere in Romania
RDS.Link a fost declarata cea mai de incredere marca la categoria Furnizor de internet, de catre Editura Reader's Digest Romania. In acest sens, miercuri 28 martie 2007, la Hotel Marriott din Bucuresti, a fost organizata o festivitate de premiere a celor mai de incredere branduri din Romania, potrivit unui comunicat din partea companiei.

Conform studiului realizat de European Trusted Brands, s-a urmarit o mai buna intelegere a motivelor pentru care consumatorii isi arata increderea intr-o anumita marca, in detrimentul alteia.

In Romania, 10.000 de cititori Reader's Digest au primit, in lunile august si septembrie 2006, chestionarul prin intermediul caruia au nominalizat marcile preferate din cadrul a 37 de categorii de produse si servicii. Chestionarul nu le-a sugerat cititorilor variante de raspuns. Raspunsurile primite din toate cele 15 tari participante au fost analizate in Marea Britanie.

Premiul i-a fost inmanat D-lui Ionut Tarcea, Director de Marketing RCS & RDS, care a declarat: "Multumim tuturor abonatilor RCS & RDS si ai Reader's Digest pentru increderea pe care ne-au acordat-o. Promitem ca si in viitor vom imbunatatii continuu serviciile si vom aduce noi servicii cu valoare adaugata, astfel incat, speram sa castigam an de an acest premiu."

Rezultatele celui de-al 7-lea studiu European Trusted Brands realizat de Reader's Digest confirma ca, odata ce o marca a castigat increderea consumatorului, sansele ca aceasta sa se mentina in top pentru mult timp sunt peste medie.

Cateva din marcile castigatoare in cadrul studiului Trusted Brand Romania sunt: RDS & RDS, BCR, Asirom, Vodafone, Orange, Mercedes, Visa, Eurovita, Avon si altele.

Bloombiz



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1037 ori