Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Activele Raiffeisen Bank au crescut cu 35% fata de 2005

Activele Raiffeisen Bank au crescut cu 35% fata de 2005

Raiffeisen Bank a inregistrat la sfarsitul anului 2006 un profit inainte de impozitare de 61,1 milioane de euro, cu peste 11 milioane de euro mai mare fata de anul 2005 (cand profitul brut a fost de 50 de milioane de euro), informeaza un comunicat din partea bancii.

Profitul dupa impozitare a fost in 2006 de 53 de milioane de euro. Activele totale au crescut cu 35% fata de sfarsitul anului 2005, ajungand la 4,1 miliarde euro.

Valoarea creditelor acordate clientilor a ajuns la aproape 2.024 milioane de euro, in crestere cu 42% fata de sfarsitul anului 2005. In acelasi timp, depozitele clientilor au crescut cu 38%, la aproape 3 miliarde de euro.

Raiffeisen Bank a incheiat anul 2006 cu active mai mari cu 35% fata de 2005 acelasi timp, raportul cost/venituri s-a imbunatatit de la 76,7% in 2005, la 68% la sfarsitul anului 2006.

In 2006 au fost infiintate unitati specializate, dedicate cu precadere clientilor persoane fizice si IMM-urilor. Raiffeisen Bank ofera solutii complete de produse si servicii pentru clientii IMM, precum si consiliere in domeniu - peste 300 de persoane dedicate segmentului IMM in unitatile bancii.

Tot in 2006 au mai fost inaugurate si primele centre destinate exclusiv acordarii creditelor imobiliare Raiffeisen Bank - Casa Ta din Romania in Bucuresti si Constanta. Raiffeisen Bank a lansat in 2006 Raiffeisen Online, serviciul de internet banking pentru persoane fizice, care permite clientilor un acces mult mai rapid si mai comod la conturile sale.

Raiffeisen Bank si-a extins activitatea si in sectorul imobiliar prin participarea in calitate de banca finantatoare a unor mari proiecte imobiliare. Forta de vanzare a fost reorganizata in asa fel incat sa raspunda cat mai bine cerintelor clientilor. De asemenea, Raiffeisen Bank si Grupul de Economie Aplicata (GEA) a initiat o serie de conferinte cu tema: "Afaceri romanesti in context european", cu scopul de a sprijini mediul de afaceri in contextul aderarii la Uniunea Europeana. Astfel de forumuri de afaceri au fost organizate in 8 orase importante ale Romaniei.

La sfarsitul anului 2006, banca avea 2,2 milioane de clienti de retail (dintre care peste 130.000 IMM-uri) si peste 4.700 corporatii mari si medii. Banca ocupa pozitia a treia pe piata bancara din Romania, din punct de vedere al activelor totale.

Bloombiz

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 815 ori