Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Saatchi & Saatchi X lanseaza un nou concept de marketing

Saatchi & Saatchi X lanseaza un nou concept de marketing
Saatchi & Saatchi X s-a lansat oficial, vineri, si a anuntat aplicarea in premiera pe piata marilor retaileri din Romania a noului concept Shoper Marketing.Responsabilii Saatchi & Saatchi X considera ca piata romaneasca s-a maturizat si poate accepta acest nou concept de marketing, care poate "civiliza" vanzarile de retail.

Conceptul de Shoper Marketing isi propune sa ajute cumparatorul in luarea deciziei de a cumpara un anumit produs sau in alegerea unui brand. Cercetarile de piata facute de experti arata ca 60 la suta din oamenii care intra intr-un supermarket nu stiu ce vor sa cumpere, iar 70 la suta dintre acestia se decid pe loc, in functie de modul in care sunt convinsi de reclame, potrivit reprezentantilor companiei.

"Un cumparator cumpara, in general, aproximativ 30 de produse cand intra intr-un supermarket. in Romania, peste 50 la suta din cumparaturile de baza sunt facute, inca in micile magazine sau buticurile de cartier", a aratat Mona Opran, director al Saatchi & Saatchi X.

Un studiu POPAI, citat de reprezentantii Saatchi X arata ca in Europa de Est un shoper /cumparator/ petrece intre doua ore - doua ore si jumatate in supermarket, in timp ce in Europa Occidentala un cumparator isi termina cumparaturile in aproximativ 37 de minute.

Saatchi & Saatchi X s-a desprins din Saatchi & Saatchi, companie fondata in 1970 la Londra. Saatchi & Saatchi activeaza acum in peste 95 de tari avand 152 de reprezentante. Principalii clienti internationali sunt Procter & Gamble, Toyota, JTI. Saatchi & Saatchi s-a transformat cu rapiditate dintr-o agentie de publicitate intr-o agentie de idei.

Bloombiz

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 986 ori